Tuesday, May 14, 2013

Quality Time: KISS!

Vector Salam

KISS stands for KuPa Independence and Sagacious Students 
Form One 2008 | Second Batch

So, I had a date yesterday! HAHAHA. Actually kalau tak maqen nak keluaq date dengan Pan and Bidi and Ainun. Maybe. Sebab, well, Pan kan just cuti hari Isnin. Pastu hari tu tetiba paklan ajak keluaq Jitraaaa. Aku tanya Pan, Pan on aku pun on jea la. Yang bestnya ada driverrrr hihi. Bahagianya pakat dah ada lesennnnnn. Sukanyaaaaaa. Aku ni bila nak dapat P pun taktaw la. Lesen L tak cukup sebulan lagi wuuu T.T Okay abaikan.

Janji pukul 1130, tapi 1147 baru nak keluaq taman aku HAHAHA. Asyraf Ramlan drive, Bidi dengan Pan pun ada. He stopped tengah jalan, sampai sampai terus tekan hon banyak banyak kali sampai Giant naik heqan. Elok dia stopped tekan hon, ada qeta belakang dia. Rumah aku kan depan simpang, qeta tu nak lalu tak boleh dah Asyraf Ramlan p parking tengah jalan. Pastu qeta tu punya la dok hon, dia tak berganjak baq hiang. Aku dok qengah gelak soqang soqang. Setelah sekian lama, baru dia peqasan kata ada qeta kat belakang. Pastu aku habaq kat depa yang qeta tu dok hon, semua pakat tak dengaq and I was like -___- Asyraf Ramlan bawak qeta loqlaq gila time nak p Jitra tu. Dia kata tu memang first time dia bawak qeta tak pikiaq pa dah, pakat bawak jea. Dia mengantuk kes tidoq pukoi 0630 sebab layan Spongebob The Movie. And he blamed his brotha. I tak kisah, I dating dengan Pan atas qeta muahahahaha k gatai k bai.

Arrived there, Bidi terus cari toilet. Then naik atas, tunggu the others. Pastu Awie dengan Izwan main. Awie lalu depan kami sorang pun tak peqasan. Awie look like years older than us. Nampak matang gilaaaa. Dah la lama tak jumpak. Makin hengseng hihi. Pastu Ashraf Azhar pulak mai. Pastu kami naik la atas. Izz Nad Jiah dah tunggu kat depan cinema. Naik jea atas, aku p kat le girls. Pastu le girls buat satu group, le boys buat satu group. Macam strangers. Jarak bukan main jauh. Pastu aku kaleh kat le boys, nampak le boys dah jadi dua group. Satu group tu Acap sajaaaa, AcapPan AcapPutih AcapPala. Ehhhhh AP la semua -.- Lepas tu semua decide nak p makan hihi I memang lapiaq pun, tapi Izz Jiah Nad takmaw makan T.T

The only flowers between the thorns 

Nenek aku memang segak. Aku taw.

Model tangga -.-

Lepas semayang Zohor, depa ajak p AS Mall. Nak tengok Star Trek la kononnya. Blame Zabidi Azham Mahmad Zahar. Rajin pulak para para driverssss. Hm. Pastu dok bincang punya bincang nak p ka dak, last sekali kami pun p laaaa. Le girls naik qeta sebijik, Jiah drive. Awie dengan Izwan naik dengan Ashraf Azhar. Awai tu depa suruh kami jalan dulu sebab depa taktaw jalan, pastu Jiah drive laju sangat rasanya sampai tertinggai depa HAHAHAHA. Pastu depa sesat, p masuk sampai dekat Menara Aloq Setaq and I was like 'atudien' -.- Kami dah sampai kat AS Mall, dah siap tunggu depan cinema berjam, pastu baru depa mai. Star Trek mana keluaq lagi. Bontot punya Bidi. Semua pakat tensi. Semua drivers pakat dah pegang kunci qeta HAHA. Pastu semua pakat pecah, bawak haluan masing masing.

Blame Bidi

Segak aih depa.

Pastu Zaim dengan Amir mai. Yap dengan Ammar mai makan KFC pastu balik -.- Jiah balik awai. Pastu dah petang kami lepak kat foodcourt. Dok kat meja bulat buat gathering dok sembang hingaq gelak gelak huha huha HAHAHAHA. Pastu Bidi called Ammar Azali, pastu Ammar Azali pun sampaiiiii. Dia mai dengan Fahim, tapi tak jumpak pun Fahim. Ammar Azali mai sat jea. Pastu depa dok lawan kutuk mulut pala gigi segala bagai pastu dia blah -.-

Pakwe spare part Nad HAHAHAHA

Aku suka gambaq niiiii. Nampak macam vampire hihi.

Former HR53!

Pastu Nad Izz Awie Izwan naik dengan Ashraf Azhar. Or should I say geng Jitra and geng Kuala Nerang? HAHAHA. Geng Sungai Petani dengan geng Aloq Setaq naik dengan Asyraf Ramlan. Err, aku sorang jea Aloq Setaq. Pastu kat luaq tu sambung sembang lagi -.-

Depa nak sumbat Nad dalam bonet HAHAHAHA.

Le driver :)

Le boyfriend 

Alhamdulillah, time nak balik tu Asyraf Ramlan dah kembali waras. Dia drive dengan tenangnya HAHAHA. Tiap kali ataih qeta mesti tak laqat nak gelak dengan depa. Giloooo HAHAHAHA. Elok sampai depan rumah, Abah keluaq. Mak aii dah la ataih qeta semua jantan. Pasu watlek watpis jea la hihi. By-the-way, thanks everyone! :D

"Aku rasa kita kena buat ceni jea la. Kalau nak keluaq tak payah nak plan nak buat pa nak buat pa, kita dok sembang lagu ni jea dah ah"
- Asyraf Ramlan

p/s: Pan beli baju kat Danisya Rayyan Insyirah hihi.