Thursday, April 4, 2013

Confession #3

Vector Salam



Kalau kat maktab kan kan ...

Bila lapaq jea, mesti p buat muka sadis depan Pan. Pastu sat g dia yang kalut p beli makanan kat aku. Kalau dak, kalau bukan aku mengamuk aku qeyau. Hihi.

Bila boring jea mesti p buat muka toya depan Pan. Pastu ambik pencil case dia and tuang segala mak nenek yang ada dalam tu atas meja Pan. Sekali dengan penutup pen aku bukak, mata pensil pun aku tuang. Pastu buat muka tak bersalah, blah balik tempat aku.

Bila bebai dengan Pan jea mesti tumbuk Pan. I mean, I did punch him for real okay? He's my punching bag. Tumbuk Pan sampai hilang geram, jerit jerit maki maki segala bagai pastu balik bilik, get my mind all together back, baru terasa nak mintak maaf. This happened all the time. Adik adik ipaq aku sampai kata aku gangster sebab dok buat banglong depa lagu tu -.-

Bila tensi Pan dok buat taktaw kat aku, p tempat Pan, sepah meja dia. Bawak keluaq segala benda yang ada dalam loker dia pastu lempaq atas meja dia. Buku buku bawak meja pun aku ambik letak atas meja. Tsunami. Biaq padan muka Pan, sapa suruh buat taktaw kat aku. But the truth is, the only reason I did that because I just want his attention :')

Bila ada camera kat tangan jea pastu dah taktaw nak tangkap gambaq sapa, sat g mula la nak bercamwhore. Nur Syahirah Berhan is Ahmad Asyraf Ahmad Rosli's favourite photographer and vice versa :)

Bila sedih or rasa down jea mesti buat muka sedih kat Pan pastu Pan mai tempat aku tanya pasepa blablabla pastu aku habaq pastu kadang kadang qeyau pastu letak pala atas meja pastu pan pujuk. Hihi.

I had a tough time pastu roommates aku Pqah dengan Anem especially dok marah aku sebab tak makan sayoq tak makan buah. Pastu Pan pun dok paksa makan buah pastu aku takmaw last sekali dia bawak apple p kelas, tunggu sampai aku habis makan pastu baru start prep.

Bila nak balik jea mesti Pan tunggu. Untung laa sekelassssss HAHAHAHA. Pastu kalau aku tengah kalut, time nak balik Pan yang tolong simpan buku segala bagai kat dalam bag. Tapi kalau aku tengah bebai dengan Pan, aku lari balik dengan Ali selalunya. Hihi.

Bila kat tempat gelap (bukan berdua duaan harap maklum) jea sat g mesti lawan jerit "Mana pan?!" "Mana Caekkk?!" Sebab dua dua hitam pastu dok lawan jerit sebab nak mengutuk. Dua dua nak menang. Tapi memang Pan hitam lagi pun HAHAHAHAHA hai b! :P

Bila ada benda yang memerlukan skill and yes, I always stupid in this skills thingy and then I would do something yang humiliating pastu pan tegoq cara aku buat pastu aku tak layan pastu pan gelak tahap gaban pastu aku marah pastu pan gelak lagi pastu dia tolong buat hihi.

And the rest is history.

Conclusion from this post: I miss my Ahmad Asyraf Ahmad Rosli :'(