Wednesday, February 13, 2013

20130211: KISS

Vector Salam

K. Cerita ni dah lapuk sebenaqnya tapi biaq la aku nak update jugak. Blog aku kan? Agak tensi boleh p buat blog sendiri ye anak anakkk. K. Muka nak cari masalah ni ohhhhh shitto I'm talking crap! Plan last minute nak keluaq sekali ni so ajak ajak centu jea. Esok nak keluaq, malam tu baru ajak orang. So to KISS yang tak terajak tu, mohon ampun please. Nanti kita buat lain nahhh? Asyraf Ramlan dengan Zabidi Zahar ajak kita p tidoq rumah depa 4 hari 3 malam May nanti hihi.

That morning, asalnya janji nak jumpak kat Shahab pukoi 1030. Acap dengan Bidi memang dah on-the-way dah. Pan tak naik bas, dia naik moto sebab dia nak singgah rumah tok dia. Pastu Mubin habaq kata dia pukoi 11 baru sampai Shahab kot, aku pun memang lepas Subuh tu buat relax jea. Pukul 10 baru kalut nak mandi pastu kena marah dengan Acap sebab dia dengan Bidi dah siap makan pa suma dah kat Shahab. Pastu dalam 1055 centu kot aku sampai Shahab, and as usual, I was the last one who arrived HAHAHA. Elok dah sampai Shahab, Acap dengan Bidi pulak dok buat projek HAHAHAHA pastu bas jalan pastu aku text Acap, aku kelentong dia yang aku dengan Mubin dah naik bas sebab tunggu depa lambat sangat pastu Acap dok maki aku HAHAHA dah la semua pakai hitam -,- Pastu kami naik kereta sapu (it's not actually a cab) p Aneka, Jitra. RM4 per person, okay la tu kan?

Yes, aku usung Tochibaba aku sebab Mubino nak reinstall Windows 8.

Elok kami sampai sana, kena tunggu geng Jitra pulak. Dah la awai awai tu depa tak bukak aircond. Bangang tak bangang? Pastu aku memang macam dah nak gilo tengok tudung dengan baju aieeee geram. Duit pulak tak berapa nak tebai. Lepas tu Jen sampai, then panpan hihi, pastu baru la nampak muka Izz Nad Ammar Yap. Haa Yap yang drive. Untung laaaa dah boleh driveeee. Jeles k jeles T.T Pastu wirawati lagi sorang, si Falis ni sampaii. Time dok sembang sembang tu, Acap dengan Izz buat keja kantoi depan aku HAHAHAHA atotototo comel gila depaa. Suka! :D

Nad penyanyi tegar hihi

Depa ajak p karok so aku pun ikut jea la. Ni third time aku masuk tempat karok (Oh well I kan suci *muntah*) Mula mula depa nak p tengok wayang tapi aku kan tak masuk wayang and ada yang takmaw masuk so cancel ah. Time dalam karok tu Nad pesan kat aku jangan lena HAHAHAHA kan last time aku masuk karok aku lena hihi. Tapi time depa ni dok karok tu memang aku tak larat menguap. I memang tak sehati sejiwa seraga dengan tempat ni rasanya HAHA. Depa nyanyi lagu jiwang ntah hapa hapa ntah pastu nak dekat last last baru karok lagu English tu pun When I'm Gone by Simple Plan, This Love by Maroon Five, When I Grow Up by Pussycat Dolls. Budak pompuan Nad jea la hat dok nyanyi. Depa dok suruh newlyweds nyanyi duet tapi newlyweds takmawww hihi. Lepastu p semayang pastu makan. Pan support makan yay! :D


Lepas makan, Acap nak p main bowling pulak so kami naik la bowling. Time aku jalan dengan Pan nak naik bowling tu selisih dengan Amin Shafiee. Sembang sembang gitu gitu sat jea pastu blah la. Amin dok promote collagen kat aku, ada ka patut? -.- Naik bowling, Acap Izz Mubin Ammar jea yang main. Kami ni jadi cheerios jea HAHA. Falis dah chow dah time ni, dia p beli barang. Then aku dengan Pan pusing pusing Aneka sat pastu nampak cikgu Azizi kat kedai dia. Pan ceqin HAHA pastu terjumpak ramai jugak la budak budak KuPa dah that day was hari depa balik maktab. Abbas siap sengih sengih dekat Pan lagi HAHA. Aku beli tudung dengan necklace yay!

Pan: Ni semua guna duit sendiri ni tak payah belanja ah ceni.
Aku: Takpa, sat g banyak lagi benda yang orang boleh paw hihi.

Mubino lapaq kaki sebenaqnya.

Time kat bowling ni Acap Putih dengan Amin Shafiee ada mai melawat. Atudien, melawat. Depa mai jumpak sat jea pastu chow. Acap Putih bawak Wawa sekali tapi Wawa dok kat luaq jea, tak masuk dalam pung.

Yap pemandu berhemah la kononnya.

After that kami p Tasik DarulAman. Honestly, aku prefer outdoor lagi sebab takdak la rasa semak sangat. Dok dalam mall rasa cena ntah. Kami buat dua trip p tasik sebab Yap sorang jea yang drive. Yang lain semua tak boleh harap HAHA. Aku Mubin Nad first trip. Bidi naik dengan Jen, naik moto. Pan naik sorang. Kiranya second trip just Acap dengan Izz ah. Ammar pulak jadi coordinator, memanjang dok sebelah Yap HAHA. Time nak sampai tasik tu, Ammar mintak nak drive pastu Yap pun bagi la dah Ammar dok 'merayu' kat dia. Aku ceqin. Thanks by-the-way! :)

Aku: Hang lesen apa, Ammar?
Ammar: Hah? Aku hah? Takdak pa pun.
Nad: Haa hat tu yang aku nak dengaq tu.

Okay, I swear to God yang aku ceqin gila kot time tuuu. Dah la Ammar bawak melelong pastu kena marah dengan Yap HAHAHAHA. But Alhamdulillah, kami selamat sampai kat tasik tu :)

Waiting for the second trip to arrive.

Second trip setengah jam baru sampai. Lama gilaaa aku pun tak taw depa p mana. Yap kata p isi minyak jea. Kami dok melangut kat tepi tasik tu. Mubin text Syu, tanya kat mana, Syu tak reply. Kami dok cari Jen dengan Bidi pastu baru nampak depa. Then pan pun sampaiiii. Pan sesat, dia salah ambik simpang HAHA. Nasib dia pandai nak cari. Pan dok kata nak balik awai last last lewat jugak. Sorry noh b? HAHAHA


Adik Erah ikut sekali time ni. Erah marah aku tangkap gambaq dia awai tu sebab dia pakai baju tu. Dia kata dia tak bawak balik baju Tapi aku okay jea dengan baju tu HAHA. Aten dengan Erah drive kereta yang dekat tasik tu pastu Jen p naik sekali entah hapa hapa depa ni.

Evidence yang PLKN dah 'merentungkan' muka aku

Oh Lord, why they are so cuteeeeeeee together? Aieee geram. Macam couple budak budak hihi.


*klik untuk tumbesaran*

Ammar dok baring takmaw mangkit last last nak dekat kena rogol baru bangun HAHA. Time tu senja pulak kannnn memang scenery cantiks gilaks akus sukas. Pastu dari nak balik 1830 terus jadi pukul 1700 HAHA. Tu pun jangan, kalau dak Bidi nak tidoq situ terus. Bidi dah siap spare toothbrush, baju, spray semua ada dalam bag dia HAHA. Last sekali Izz called cab. So kami naik cab straight to Shahab. Sorang RM10. Aku taktaw la nak kata mahai ka murah -.-

Depa paksa aku snap pic depa.

Ni time kat Shahab. Depa tak bagi aku balik lagi, depa suruh aku tunggu depa sebab bas depa pukul 8. Kami sampai sana around 7:30++. Rumah aku dengan Shahab dua minit jea so aku pun tunggu la depa, dok gebang segala bagai. Pastu Acap dengan Bidi jalan dulu, aku dah called Giant dah. Then elok Mubin naik bas, Giant sampai. Aku bukan ceqin kes pa, aku dah la dok usung laptop, dengan dok galas camera lagi, mawnya tak ceqin. Pastu dah la muka sekoq sekoq muka penyangak. Ceqin k ceqin?

So, that's the story. Kita jumpak lagi May nanti eh, KISS? And make sure hampa dah ada lesen kereta lesen P okayyy? Chow.

"Haa jadi jugak double date kita nohhh?"
- Asyraf Ramlan :)

And dear Ahmad Asyraf Ahmad Rosli,
thank you for everything. Hearthang