Sunday, December 30, 2012

Pre-Reunion bak kata Izati Zulkifli :)

Vector Salam

Yeahhhh, kemaqen ada reunion. Reunion la sangat -.- 17 jea yang p, rasa lain pulak bila Adeq tak p sebab dia tu salah soqang muka wajib hadir. Tapi kali ni ramai ah jugak muka muka baru macam Faiz Hassan and Naufal Jailani. Anum yang buat event ni kat fb Khamis hari tu. Kalau aku taw la Anum nak buat kat City Plaza, aku tak p pun takpa City Plaza Khamis tu -.-


Haaa. Ni tuan rumah sambut tetamu! HAHA. Dah macam Yoo Jae-Suk dah aku tengok Ady. Okay la tu, Ady kan memang kipas-susah-mati Running Man :D Awal awal tu depa depa ni le boys gathered kat McD. Ehhh le girls pun ada sekali kat sini time ni tapi aku yang sampai lambat. Janji pukul 3pm tapi aku sampai 3.30pm pastu text Ikram Fadzli then mengaku diri sendiri sesat. Kejadah aku nak sesat kat City Plaza tu. Ingat KLCC ka hapa? -.-




Sampai sampai jea terus text Ikram Fadzli pastu mengaku diri sendiri sesat pastu tanya dia ada kat mana pastu dia kata ada tang bowling so aku pun terus gagah medaki escalator dan naik ke bowling. Setibanya aku kat bowling tu, aku nampak juniorsssssss pulak dah -.- Juniors form 3 nak masuk form 4. Pastu takpa la aku terus melangkah ke hadapan pastu nampak geng gergasi (sumpah aku rasa kecik bila berdiri dengan depa T.T) berkumpul kat tepi counter tu. Le boys ramai, le girls Anum sorang tetiba ada suara halus (halus la sangat) si Neinei ni panggil 'Syahirahhh'. Okay, Neinei's voice masih comel macam dolu dolu. Tengok tengok dia dengan Izati dah ada kat belakang tiang. Pastu depa suma nak main bowling. Pompuan Anum dengan Neinei jea yang main, aku malas. Dah berkurun tak main HAHA. Neinei main pakai skirt pewit.

Le girls

Time dok lepak lepak tu nampak junior sekoq lagi. Hat form 4 nak masuk form 5. Direct kalau keluaq CP nampak muka dia, macam dah takdak muka junior lain yang patut aku nampak -.-

 

*Lane 17*
Ady Fathull Rafidzy Aiman Al-Amien Emran
*Lane 18*
Takingat Anum Diyani Khaizuran Fadzli Naufal

Allif Emran dengan Zuhaili balik paling awai. Aku tekejut jugak tengok Allif balik awai tapi dia kata ada keja. Time dia dok salam salam tu aku tengok la dia pastu dia lambai aku pastu aku pun bangun p la kat dia. Allif Emran kantoi rindu aku BAHAHAHA pastu dia kata aku rindu dia. Bontot betoi -.-


Relax jea tengok le boys sembang. Rancak takmiaw miaw. Yang pompuan, err, aku macam awkward sikit time tu. Bukan sikit, banyak. HAHAHA sebab dah lama tak jumpak kot. Dengan Neinei and Anum boleh gagah lagi, dengan Izati ah awkward. Depa tiga takpa la satu sekolah, aku soqang jea sesat. Ceqin pun ada. Dengan budak laki pun aku awkward gila kecuali Ikram, Alim, Ady, Izzat and Fawzan sebab memang depa muka wajib kalau ada 'reunion'. Dengan hat lain aku macam err err 'hai?' HAHA. Awal awal nampak Faiz Hassan aku macam, "Ish. Sapa ntah budak ni?" Pastu time dia senyum kat aku baru aku peqasan yang tu Faiz Hassan. Darjah 6 dolu sekelas sebenaqnya. Boleh tahan kamceng jugak. Tapi dah lama tak jumpak memang awkward awkward awkward. 

Pastu kami le girls p main game yang le boys p semayang dulu. Sejukkkk hati mak mengandung. Sapa nak booked buat husband boleh contact aku hihi. Tengok Neinei main drum setaiiii dah la pakai kain -.- Pastu Neinei balik then kami tiga pun turun la p McD. Then budak laki mai cakap depa nak p makan kat foodcourt pulak. Kami pun naik la foodcourt, and budak budak laki tu macam besa la. Tak matang lagi -.-


Aku soqang jea pompuan yang makan. Anum dengan Izati dak pun -.- Maaf ya kakak kakak sekalian, saya lapiaq. Alim la yang belanja aku hihi. He's still my onii-chan. Aku melawak jea suruh dia belanja, pastu dia belanja sunggoh. Thanks la Alim noh? :D Pastu Izati pulak balik. Then le boys p main CS kat CC, aku dengan Anum p bookfair. Aku nak beli Under 18 yang baru tuuuuu tapi duit takdak T.T Pastu Anum balik, aku cari la depa, pastu tak jumpak. K. Fedup. 

Btw, thanks to those yang p:
Ady, Alim, Ikram, Salman, Amien, Naufal, Fawzan, Zuhaili, Allif Emran, Faiz, Izzat, Dzarif, Afiq, Anum, Neinei, Izati and Syahirah. 
Ehhh? Yes. Budak sekolah rendah panggil aku Syahirah :)

Jeles takdak gambaq ramai ramai lagu ni T.T

p/s: Pictures credit to Ikram Fadzli and Izati Zulkifli :)