Friday, December 14, 2012

Menaip Tanpa Backspace -.-

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh :)



K. Kali ni aku nak try buat jugak macam orang lain, nak try taip without tekan butang backspace oh my oh my takdak salah lagi setakat ni BAHAHAHA bangga sat haa baru teringat nak habaq pa. Mintak mint e mint eh dah salah bontot betoi mintak ampun mintak maag eh silap maaf sebab blog aku yang sebelum ni berjantina jantan dah bertukar jantina daji betina eehhhhh jadi la jadi. Penat betoi taip takdak backspace ni huaaaa aku penat dah godek godek kod HTML tu segala bagai mangkit dari pagi tadi tak mandi mandi lagi busuk k busuk tapi takpa Ahmad Rayyan sayang aku jugak muahahahaha aku sebebn eh aku sebenaqnya na eh aku sebebn bukaaaannnnnn aku sebenaqnya nak edit lagi blog ni tapi dah penat dah sa eh si eh so aku nak p reelax dulu penat k penat sat g mesti mama bising sebab tak mandi lagi ih la anak dara sapa taktiaw. hihi sory mama. K la. I love you Big Bang. Haaaaaaa header aku tu aku curik kat blogger mana ntah. Tu temporary jea sebab aku tak habaq kat tuan punya tanah pun yang aku ambik fe eh freebies dia k bai.