Monday, December 24, 2012

Happy Newlyweds cikgu Ila! :)

Vector Salam

Kemaren kan, aku kan, p kan, tadaaaa!


Yeah man. Kemaren aku p kenduri cikgu Ila muehehe. Jumpak Faz! Aww aww. Sila jeles please. Ikh pun. Tapi Ikh dok buat sangkut pa taktiaw kat Izz -.- HAHA sory paklan. Izz taktaw pun pasai ni, Ikh pun taw tu awek orang. Btw, cikgu Ila cantikkkkkkkk banget. Adik Ustaz Fahmi pun boleh tahan hensemnyaa. Untung laa untung laaa :P

Earlier, Mubin cakap dia nak p merempit dengan Lem. Last last pagi kejadian tu pak dia tak gerak dia so dia dah lambat ah. Last last dia nak bas p Shahab then jalan kaki p KMC sebab pagi tu VI text aku dia nak p jugak kalau sempat sebab dia tengah dok medical checkup kat KMC. Aku pun okay la. Elok tengah makan, Izz called. Dia kata Nad nak p, dia pun nak p. Aku macam, 'Allah! Kereta dah penuh' but then dia cakap dia sanggup berhimpit so aku pun on la. Then misi untuk pujuk Syakir Berhan HAHAHA. Syakir Berhan pun on, sekali dengan dia aku angkut p kenduri. Sorry cik sebab hang kena tunggu kami lama HAHAHA.

Time kami nak makan tu, jumpak la cikgu Analiza. Pastu cikgu Norma, Ustaz Zahir, cikgu Nazri, cikgu Rois, Abang Bad, cikgu Kamal, cikgu Zahir, Ustazah Sobah, cikgu Jamaliah, cikgu Abby, teacher Shafa, and teacher Wawa. Hehe. Time kami tengah makan tu ada la dalam 5 bijik kereta seniors batch last year sampai. Syed sorang jea pakai baju Melayu. Kami masuk dalam tangkap gambaq dengan cikgu pastu buat setaii conteng buku sign tu muehehe tulisan aku buruk rasa macam nak koyak tulis lain T.T Then kami keluaq p photoshoot kat depan rumah cikgu Ila. Ni la depan rumah cikgu Ilaaa.



Steady dak kami buat setaii kat depan rumah orang? Like a bossss HAHA. Elok dah jalan nak balik baru aku teringat yang aku tak tangkap pun gambaq dengan Faz dengan Ikh huaaaa. Dah la jarang jarang boleh jumpak T.T Faz pakai serba pink sebab tema dia Pink Biru. Aku tengok tuan rumah pakai pink. Ikh duduk sorang sorang kat tepi tempat ambik ayaq HAHA kesian sangat aih tengok dia. Pastu kami pun balik sebab kesian kat Giant kena tunggu lama sebab dia dok tunggu atas kereta, then drop depa empat VI Mubin Nad Izz kat Jitra Mall then VI sponsor depa tengok wayang. 

Cikgu Nazri: Cik abang kamu mana?

Aku: Abang saya dok belah sana *saja buat blurr*
Cikgu Nazri: *tengok*
Aku: Tapi tu abang saya la. ABANG.
Cikgu Nazri: Abang yang nu mana? Bukan kenduri bulan 12?
Aku: Mana ada cikgu -.-
Cikgu Nazri: Laa ingatkan kenduri bulan 12 ni. Bukan eh?
Aku: Dak la cikgu -.-
Haaaaaa kan dah kena sebijik dengan cikgu Nazri!

Abang Bad: Tengok depa dua orang ni dalam facebook bukan main lagi, bila gosip depa dua marah. *tunjuk kat aku dengan Mubin yang sememangnya kami dok sebelah menyebelah*

Aku: Kami dua sweet la abang Bad! HAHA.
Mubin: *sengih*

Macam macam la -.-