Wednesday, December 12, 2012

70 Facts About Me (Tak malu gila -.-)



1. Seringkali mengalami dehydration sebab tak suka minum ayaq masak and malas minum ayaq sebab malas pee p toilet.

2. Mempunyai genetik Malaysia-Indonesia so aku tak terlibat bila ada lawan antara dua negara ni -.-

3. Mempunyai 4 orang husband (1NabZainal 2MubinAzizan 3AzaliAriffin 4AsyrafRosli) dan 2 orang isteri (1FarahAdibah 2FaizzySabri) serta 4 orang anak (1NurainDanisya 2AhmadRayyan 3ImanMuhaimin 4NurainInsyirah)

4. Suka bajet ramah di alam barzakh maya tapi bila face-to-face tangan kaki sejuk macam nak mati.

5. Suka bajet macam anak kesayangan.

6. Suka duduk atas riba abah dari dulu sampai sekarang and abah bernasib baik sebab kaki aku dah panjang kalau aku dok pendek macam Ahmad Rayyan lagi confirm aku suruh abah dukung muehehe.

7. Suka bajet adik kesayangan Syakir Berhan hihi.

8. Pantang tengok Syakir Berhan or kak meniarap pastu sat g mula la nak p duduk atas depa bajet macam aku ni pangkat baru nak masuk tadika.

9. Bagi aku, every single thing yang adik aku buat (yes, adik aku) annoyed me. Seriously. Mama sampai panggil aku 'singa betina' sebab aku langsung tak boleh nak berdekat berlembut bersweet dengan adik.

10. Berbestfriend dengan husband boyfriend since Form Two sebab tu he's more than a boyfriend so relax jea boleh cakap aku hang bertumbuk terajang.

11. Sangat panas baran cuma ada masa boleh kawal tapi tak boleh tendang cakap dengan orang lain time tengah marah.

12. Lagi rapat aku dengan orang tu, lagi aku sayang orang tu, lagi aku kuat bebai dengan dia, lagi aku cepat touching dengan dia, lagi ego tinggi bila dengan dia. That's why I keep myself away.

13. Bila kena present kat depan mesti tangan kaki dandan sejuk takmiaw miaw.

14. I miss those who used to be my 'bestfriendsforever' :'(

15. One of the Kpoppers. Tapi takdak la fanatic sangat.

16. K. Aku fanatic kat artists under YG Entertainment jea (BigBang 2NE1 Se7en EpikHigh JinuSean Gummy Psy)

17. Tapi, takdak satu lagu pun yang aku hafal penuh walau fanatic macam mana sekali pun sebab aku rasa lebih baik aku hafal surah Sajadah. Kecuali part yang in English.

18. Pantangggggg tengok barang BIGBANG!

19. Benci Justin Bieber. Walaupun aku suka purple.

20. Bagi aku, lagu Right Now by Psy lagi best dari Gangnam Style.

21. Tak minat One Direction. Walaupun Zayn Malik sama birthday dengan aku sebab bagi aku well, he's a Muslim. And dia bersubang. Pikiaq la sendiri.

22. Tak berani nak dengaq lagu Rihanna dengan Lady Gaga dah sebab Freemason.

23. Benci drama Malaysia dan Indonesia. P sana p sini fly sana fly sini, jalan cerita serupa tu jugakk pastu panjang berjela jela macam hapa hapa entah.

24. Layan Simple Plan, Nickelback, Boys Like Girls, Avenged Sevenfold, Basshunter, Mayday Parade, The Wanted, Never Shout Never and All American Rejects. Ni yang majoriti dalam mp3 aku.

25. A proud Muslim but not a good one. I'm trying to fix myself.

26. Aku buat account Twitter semata mata nak follow G-Dragon and Taeyang and Seungri tapi mesti la macam bodoh jea kan if aku follow tiga orang tu jea yang memang confirm confirm takkan reply tweet aku so aku pun follow la orang lain dan hanya follow orang yang aku kenal in real life. Those celebrities are exceptions.

27. My teddybear, my Tochibaba, my Canon 550D : I got everything as my rewards. I have to work hard to get something. That's what my parents taught me.

28. Seringkali dirotan sebab ketegiaq kuat melawan comel pemalaih piang yang amat dari kecik sampailah darjah 6. Hampa hat kecik kecik ni penah ka kena rotan?

29. Mama kata kaki aku kulit tawaq sebab pantang beqetoh sikit mesti lebam. Kaki aku dah jadi album Scars & Bruises.

30. Tak reti dan tak suka masak.

31. Tak suka pakai mangkuk make-up termasuklah bedak. Lipbalm lipgloss tu boleh gagah lagi sebab lips aku kering.

32. Aksesori kat diri sendiri yang aku suka just jam tangan, rantai @ gelang tangan and necklace.

33. Pernah simpan cita-cita nak jadi tomboy. I mean, kasaq. Tapi orang cakap aku ni lembut sangat. Aku bukan lembut, aku lembik.

34. Kecik-kecik dulu selalu jea kena marah dengan arwah tok sebab main panaih time tengah hari qhembang tapi buat taktiaw jea la ni bila dah besaq, baru menyesai sebab kulit dah tak boleh nak putih balik T.T

35. Time aku darjah 1, aku selalu main football petang petang. Dengan jantan k?

36. Aku prefer diri aku hat macam jantan time kecik kecik dulu dari diri sendiri hat sekarang ni walaupun la ni pun takdak la feminin teqa mana -.-

37. Prefer to be friend with boys than girls 'cause its less drama.

38. Frankly speaking, aku prefer ber'kami hampa' than ber'aku hang'. Dengan pompuan la. Apa jadah aku nak cakap lagu tu dengan jantan? -.-

39. Sangattttttt suka main game Tetris walaupun orang cakap game tu lame.

40. Semua benda ikut mood. Eg: makan, main, study, lepak, etc.

41. Join kawad kaki since Standard 4 tapi last year aku tak dapat wakil maktab pun *hati retak seribu*

42. Tak suka lagu Melayu hat baru. Prefer hat lama. Hat lama pun bukannya hat jiwang. Aku bukannya Adlina Maisarah Mahadi -.-

43. Prefer cartoons hat lama. Eg: Digimon hat lama, Power Rangers hat lama, Ultraman hat lama, etc.

44. For me, everything HAS limit.

45. Aku honestly rindu birthday wish last year :')

46. Terasa diri sendiri jahat sebab rasa macam dah backstabbed bestfriend sendiri sebab kapel dengan ex dia :(

47. Cepat lapaq dan cepat kenyang.

48. Mandom yang teramat sangat.

49. Bercita-cita nak jadi macam M. Shadows The Rhymeweaver.

50. Just only if suicide is not a sin, I won't be here anymore.

51. Kadang-kadang takut nak tidoq malam sebab takut mati tapi tak pernah insaf pun.

52. Teringin nak lari dari rumah and go somewhere yang people don't know me tapi malangnya aku takdak lesen and I don't even know how to drive dan aku bukannya berduit sebab stress melampau.

53. Aku tak heran if one day doktor cakap aku ni ada penyakit kemurungan.

54. Saaaaannngggggggaaaaaatttttttttttttttttt cepat touching.

55. Crying is a hobby.

56. Mengalami pistanthrophobia: fear of trusting. So bila aku dah percaya someone and he/she ruins it, there won't be another chance.

57. Seringkali bajet hensem kuat walaupun sememangnya semua orang taw yang aku ni keja qeyau. Physically and mentally.

58. Suka pakai baju kurung kain senyum belakang. Kat maktab lain cerita sebab aku sangattttt tak suka samakan baju yang aku pakai kat luaq maktab dengan kat dalam maktab. Kecuali bila ada event kat maktab, time tu baru aku bawak baju hat elok sikit p maktab and takkan pakai dah kat maktab.

59. Kebanyakkan baju kurung yang aku pakai kat maktab, aku pakai since form 1. Ada yang baju darjah 5 pun ada.

60. Timbang berat semalam, I'd gain 2kg T.T

61. Badan makin susut tanpa diketahui sebabnya. Nak mati dah kot.

62. Terasa diri ada penyakit kritikal macam Ikeuchi Aya dalam drama 1 Liter of Tears sebab ada beberapa simptom HAHA.

63. Gila Running Man.

64. Zukkoke Otokomichi by Kanjani8 lagu first Japan first yang aku minat.

65. Happiness by Super Junior lagu Korea first yang aku minat time darjah 6.

66. I rather be alone on my own than being alone in a crowd.

67. Bila tengah stress, boyfriend jadi mangsa.

68. Sekarang aku tengah stress melampau.

69. Nak keluaq dari rumah but I have nowhere to go. P PLKN awai takpa dak? Dah stress sangat ni.

70. Rasa macam nak qeyau sekarang ni.

K chow.

"Hang ni tak boleh suruh buat pa langsung!"

Well, everyone in the house thinks the same. Okayyy then. Aku tak sedaq pulak yang sepanjang aku dok rumah ni aku tak pernah buat pa. Fine. I'll be as you wish. Aku takkan buat dah kerja aku. Aku takkan buat kerja rumah dah. Aku kan memang useless. Fine.