Sunday, September 16, 2012

OUTING :D

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh :)

Hari ni hang out dengan depa ni. Jalan jalan. Aku p beli buku rujukan Physics dengan Agama. Anem p datingggg HAHA. Pakwe dia hensemmmmm k bai. Depa keluaq awai, aku Amanie cikNab nak dekat pukoi 4 baru sampai sana lepas tu buat muka tak bersalah muehehe. Depa dok main bowling pastu p McD pastu karok. Oke ni second time aku masuk tempat ni.


Aku jumpak Ainun dengan adik dia Nana kat karok tu. Nana tak cam aku pastu dia buat muka pelik bila aku tanya "Tak kenai kami hah?" Oke malu. Ainun pun ambik masa jugak ah nak cam aku HAHA dia kata sebab aku nampak kurus. Oke kan aku dah cakap badan aku susut teqok tapi kenapa berat aku naikkkkkkkkk? T.T

Pastu malam Anem balik rumah aku dulu then kami p Stadium. Ada ekspo PEMADAM. The night before tu ada UAI dengan Ali XPDC. Hihi Ali :) Semalam kami p ada Hijjaz dengan boria budak budak. Dikir barat pun ada. Ni gambaq dengan boria geng mana taktiaw. Fahim dengan Fizi p Stadium jugak tapi tak terjumpak pun. Depa balik pukoi 11, kami pulak nak dekat pukoi 12 baru balik.


Lepas tu kami p makan kat Tat Nasi Ayam. Macam macam jadi kat situ. Semua Anem punya pasai BAHAHA. Buat malu jea. Aku pun ceqin semalam. Last last hantaq Anem balik rumah pukoi 1 lebih. Mama abah sembang dengan mak dia sat pastu kami blah. Hehe.


That night kami berpesta dengan mask SAVEE yang kami beli kat City Plaza earlier that day. Mask tu satu seringgit so semua pakat ambik sorang 5. Hihi. Oke. Mask tu agak besaq untuk muka aku. Dia buat ikut saiz muka Amanie kot.


Aku: Ma. Teh nak mintak Kedah Seremban Melaka boleh dak?
Ma: Mintak la. Ambik hat dekat dekat dah la.
Aku: Teh takmaw ambik hat dekat dekat.
Ma: Ceeee. Takmaw ambik dekat dekat konon. Sat g tiap tiap minggu gadoh dok suruh p.

Ma: Awat ambik Kedah?
Aku: Dah mama tak bagi ambik jauh jauh.
Ma: Mama tak kata pun tak bagi.
Kak: Elehhhh alasan. Padahal sat g seminggu p dah qeyau suruh mama p.
Aku: *krik krik*