Wednesday, August 22, 2012

Oh Raya 2012

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh :)

RAYA #DAY 1

Raya kali ni macam macam colour aih. Planned warna maroon last last ada kekeliruan antara warna maroon dengan purple. Aku pulak yang boleh p sesat jubah hitam tu sebab aku malas nak pakai baju kurung bila dok rumah. Muehehehe. Pagi tu p kuboq tok, tapi aku aku tak boleh masuk. Pastu balik pada tu p beraya belah Taman Tunku Tabor. Dok rumah sapa jea mai. Tak ramai pun yang mai. Aku dengan bahagianya cucuk laptop kat TV pastu layan Running Man muahahaha.

RAYA #DAY 2

Yeah man. I'm cool just like that. Second day raya aku pakai ceni jea dok rumah, tshirt and seluaq tracksuit. Malas nak pakai baju raya, bukannya nak p mana pun. Lagipun memang aku spesis malas nak pakai baju raya time dok kat rumah since arwah tok meninggai. Aku pun taktaw pasepa. Pastu abang Syazwan balik p sana, abang Zamri pulak balik mai sini.

RAYA #DAY 3

Thanks for those who'd come todayyyy Ammar Azali Nik Bobo Ahmad Asyraf Zaim Pauzi Najib Nal Fahim Fauzi Ariff Mazlan Fizi Daud Zarif Saad and Stranger Who. Walaupun hampa mai 'singgah' sat bak kata Ammar Azali, pastu makan cepat nak mampoih tak sampai 5 minit pun pastu takdan nak sembang aku nak date dengan pan pun takdan pun pastu tangkap gambaq pun takdan pastu dok kalut nak blah p Jitra pastu hampa dok pekena pan HAHAHA pastu dok kacaw anak anak aku sampai qeyau, but still, thanks a lot for singgah. I appreciate that much. Seriously. Lain kali kalau nak cepat text aku dulu before mai, boleh aku siap siap makanan k bai. Lepas depa blah, ada orang lain mai. Lepas orang tu blah, siap siap p rumah pakngah pulak kat Tandop. Haaaaaaa ni baru pakai baju raya HAHAHA k buat chewy boleh.


FACEBOOK RUINS MY RAYA WITH THE TIMELINE
ME RUINS MY OWN RAYA SEBAB TAK BAWAK BALIK CHARGER CAMERA

No comments: