Saturday, December 31, 2011

Oh My Baby :)

My pronunciation:

"Happy birthday to youuuu, happy birthday to youuu,
happy birthday to Ahmad Rayyan Izzudin,
happy birthday to youuuu."

Nurain Danisya's pronunciation:

"Happy behday to youuuu, happy behday to youuuu,
happy behday to Amad Lion Ijudin,
happy behday to youuuu."

Spot the difference? :)

Dear my dearest baby in this huge wide world,
Ahmad Rayyan Izzudin bin Jamaludin.
Happy bornday sweetie pie.
I love youuuuu :)

*Kiri: Before | Kanan: After*

Nak dipendekkan cerita, hari ni genap la umoq awang lengkoi ni setaun. Hehe. Dya ni hensem kan kan kan? Aku suka rambut panjang dya. T.T

Giantttttttttt. Hensem dak anak hang? Muehehehe. Anak hang dah boleh jalan dah la niii. Pas tu kan pas tu kan, dya dah maw kat aku dah la niiiii. Pas tu kan pas tu kan, gigi dya tak tumbuh tumbuh lagiiiiiiii. Pas tu kan pas tu kannnn dya takut kucingggggg. Pas tu kan pas tu kan, aku hensemmmmmm. Oke taktaw nak melalut pa dah. Chow.

No comments: