Thursday, August 25, 2011

The Truth.


Kenapa aku selalu dengaq mp3 dalam bilik kat asrama? Kalau boleh aku nak guna headphone cikNab sebab best. Headphone aku patah tapi aku tak kesah sangat sebab menatang tu free jea. Earphone putih aku hilang. Again, aku tak kesah sangat sebab hat tuh sound dya slow so aku jarang guna. Stereo earphone aku putuih. Oke hat ni memang aku kesah sebab menatang ni la hat selalu tolong aku bagi lupa dunia sat. What do I mean with that 'lupa dunia'? Aku tak payah susah susah nak pikiaq hapa jadah sepatah haram yang depa cakap. Nak kutuk ka maki ka hapa ka, tak kesah. Aku dah cukup kayu dah. Then lay on my bed buat macam depa suma tak wujud. Again, aku takmaw ambik kesah pasai everyone dah. Like seriously dude. Takmaw dah nak touching touching, sadis sadis ka hapa. Macam la oqang lain kesah kannnnn? Less care, less hurt. Remember, Nur Syahirah Berhan?

So girl, switch on headphone, switch off world.

No comments: