Friday, August 26, 2011

MFIMP :D





Md. Faeez Izzham Md. Padzil saja memang lagu niii. Dya bukan pa, jujur tu baguih kan Am kan kan kan? Kita sebagai manusia haruslah saling bermaaf-maafan tambah tambah pulak satu dua tiga empat lima enam hari lagi nak raya kannnnnnn? Mawnya Fatini Hannah Shedy Abdul Latef tak sayang plus plus plusssssss kat Md. Faeez Izzham Md. Padzil. Hohoi. Toknek, macam ni pown bole dak? Oke dak? HAHAHA. Tuu laa Am. Aku mintak tshirt domo dengan angry bird hang takmaw bagi sangat, keja nak bagi kat timah jea. Kan aku dah pedajei hang. HAHAHAHA. Oh man, bahagianya hiduppppp. LALA. Oke aku taktaw nak melalut pa dah tang ni so chow.

"Fb toknek toknek punya, fb tokwan toknek punya."
-Fatini Hannah Shedy Abdul Latef

No comments: