Thursday, July 28, 2011

IronMan.

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:


Oke. Pagi tadi ada kursus IronCad and bukannya IronMan macam aku tulis kat title tuh, tu dusta semata mata. Aku punya la mangkit pagi pagi iron baju segala then sampai sampai sana first tu takpa lagi, Fizi pown pakai baju sekolah gak tapi then cegu mai, "Laa. Kenapa pakai baju maktab?" Aku dengan Fizi tercengang sat dua tiga minit. Then Amir ngan Mubin mai, depa pakai tshirt jea. Then form five turun, depa pown pakai besa jea. Aku qasa macam nak teqejun bangunan pown ada gak, dah la pakai baju sekolah, aku soqang jea pompuan, bullbullbullshit sunggoh. Aku hantaq mesej kat depa pagi tu soqang pown haram tak reply. *panasssss* Time kursus to oke jea, Fizi ah, laptop problem. Biaq biaq HAHA. Then Mubin, Fizi ngan Amir p makan, haram tak ajak aku. Tak guna punya husband. Free jea Mubin kena maki ngan aku tadi. Lala. Then habeh kursus tu tengah haqi, dapat sijil bhaii. Bangga sat. HAHA. Then Affi tanya, "Awat pakai baju sekolah?" Again, aku rasa macam nak cekik Mubin. Grrr. P makan, hat Amir ngan Fizi dok buat ramah pa taktaw dok p menyembang ngan abang hat bagi kursus tu. Lepas tu abah mai, Fizi ngan Amir tumpang aku sampai City Plaza then p lepak pejabat abah. Besaqqqqqqqqqqqq macam kondoooooooo oke chow.

No comments: