Sunday, July 31, 2011

cik Nab sayeng.



memanglah semua orang berbahagia hang tak jadi pindah tapi semua orang bertensyen nak belasah maki cekik tendang tembak tikam cincang tokak hang sebab buat drama plus plus dah membaziaqkan ayaq mata hang taw dakkkk? Awai awai tu aku ngan Wanie fifty fifty hang nak pindah, tup tup mai hari last tuh tengok hang macam betoi jea nak pindah free jea aku qeyau sebab hang kan kan? Patot lah aku tak tergerak pintu hati nak beli hadiah kat hang kalau dak memang aku mintak balek ah tak kiqa la buruk siku ka buruk dahi ka buruk GIGI ka apa ka. Grr. Last but not least, cikNab, you're so dead. *senyum sinis*

No comments: