Wednesday, June 1, 2011

Great Experience HAHA.

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:


Aku: Dating tak ajakkkk.
Faz: HAHA rabu ni jom.
Aku: Kat na?
Faz: P Sungai Petani. Jalan jalan cari experince naik bas. Jum la.
Aku: Naik bas dari mana?
Faz: Dari Shahab. Jum laa.
Aku: Dekat bebenor dengan rumah kami. Seriusly HAHA. Tapi segan ah, tak kenai sapa.
Faz: Jom laa ajak sapa sapa teman. Budak asma sikit jea dalam 5 orang. Saja syiok syiok p. Takpa la bule kenai.

______________________________________________________________

Faz: Nur Syahirah Berhan, saya amat sedihh
Aku: Kenapakahhhh?
Faz: semuaaa kawan2 kmi pkat cancel :(
Aku: Owh. Aaaaaaa takpa la. Nak buat cena. (:
Faz: ampa xkisahh kaa?? kmi kesian dkat ampaa. :(
Aku: Aaaaa sadis la jugak sebab excited habeh la kan then cancel pulak. Nak buat cena. (:
Faz: ermm. kalau kita p 3 org jaa. ampa ok dakk?? carik pngalaman?
Aku: SERIOUSLI BABE, tak kesahhhh janji p. HAHA.
Faz: yaaa. seriusss. :) kalau ampa xksahh. ermm. kami xbiasa jgak. tapi saja nk try.
Aku: Oke then. Who's the third person?
Faz: me, youu and him ♥
Aku: Tak syiok sat g kami kena dok ngan pakcik bas. HAHA. Ajak pait, dya takmo. Coih.
Faz: alaaa, yaa kaa. ermm. ampa xmaw agak sapa2 lagi??
Aku: Looking for someone aa neyh. HAHA. Tengok lah cena. Ehem ehem awak qeti naik bas dak? HAHA.
Faz: carik.carik :P ahahah. dia tuu anak mnja. xreti jgak. ahaha. xpaaa. kita carikk ja esok :D


INTRODUCTION SAJA DAH PANJANG BERJELA OH LALA.



Oke bear tu memang confirm seribu satu percent yang tu BUKAN aku punya. Cilok hat oqang tuh. Oke kali ni post SANGAT panjang taktaw pasepa gatai tangan jugak nak tuleyh even mata dah tak laqat bukak dah. Tengah gigih menaip jugak ni sebab ada oh bewak tu nak baca. Oke aku dah mula melalut.

Macam hampa baca kat ataih tu plus entry aku yang before neyh aku ada tulis pasai Faizatul Amira Pisol ajak p Sungai Petani jalan jalan cari makan bak kata cegu BM aku mencari ilmu biarlah hingga ke negeri China, oke dak aku tipu, jauh perjalanan luas pengalaman. Okeeeeeee akuuuuuu meqapuuuuuuuu. Scroll bawah lagi dan lagi HOYEAH. :D

Pagi tadi aku mangkit pukoi 6.30 pagi, terima kasih kepada cuaca yang sejuk sampai buat aku terbangun. Elok nak tidoq balek kak suroh aku pegang Rayyan sat, elok aku pegang kak lena. Oh memang agak biadap di situ yeee. 7.30 pagi plus plus cik kak Faizatul Amira Pisol text inform yang dya dah on-the-way. Aku pown rilex jea lah then geqak aku punya partner pulak. Partner aku baru mangkit tidoq, sat g dya nak geqak driver dya pulak. HAHA. Then aku p mandi sudah tuh Faz text lagi. Oke cik Faizatul Amira Pisol, saya mintak ampun sebab kita terlepas bas pukoi 8.30 pagi. Hee. Then geqak kak, ajak p antaq. Dya nak p mandi pulak dah, then nak tunggu Rayyan mangkit tidoq lagi. Oke kami terlepas bas pukoi 9 pagi. Sekali lagi cik Faizatul Amira Pisol, saya mintak ampon. Then my partner cakap hujan tak boleh nak p la apa la tapi elok elok aku sampai sana orang first yang kak aku plus aku nampak dya ah. Bontot sunggoh. Dalam hati aku kata kat Faz: "Dah la first time jumpak lepas neyh tobat depa serik dah nak date ngan aku."

Thank GOD next bus 9.30pagi. Tak la rasa besalah sangat. *oke aku tipu rasa besalah tak hilang lagi ni* Then tengok pakwe Faz, aku rasa muka dya serius macam familiar giiilllllaaaaa tapi tak boleh recall. Aku qeja dok tengok muka dya jea la sebab tensyen tak boleh nak recall besa tengok tang mana. Oke Faz ampon sebab usha ehem ehemm awak. Hee. Then naik bas HIP HOP TRANSNASIONAL, terima kaseh kepada cik Faizatul Amira Pisol sebab sponser tambang p, sayang you muahh muahhh. *oke gedik Ucop sila jeles* Pait dengan Ucop dok buat segan segan malu malu meow pa taktaw ketok pala dwa dwa oqang sat g kotttt tudien Nur Syahirah Berhan sembang kemaih, aku pown segan jugak sebab tak besa jumpak HAHA. Time atas bas Pait dok sebok call Pan ngan Bidi ajak join sat g.

Sampai sampai SP, Faz tengok Pait. Maksud dya ceni "Turun sini ka?" Yang Pait dok tengah mamai baru mangkit tidoq sengih. Then Faz pown turun la aku pown bangun la ikot takkan nak biaq Faz ngan Ucop jea turun. Oke kami SALAH TURUN TEMPAT. Then kena jalan p depan lagi tapi takdak la jaoh sangat. Syiok pa jalan jalan bukan selalu tapi yang tak syioknya suma tak bawak camera. Oke hat ni salah Faz muahahahahaha. *gelak jahat* Elok langkah masok jea dalam Center Square tuh, Pait kiqa nak makan jea. Kami pown p la naik makan kat food court sebab oqang saket kaki tuh nak makan nasik. Tup tup kami dwa jea yang makan, newlyweds nuh takmaw makan depa minum jea. Dah la yang Ucop tuh tak bercakap bila kami ada, gila segannnnnnn. Pait cakap sikit dya gelak, apa yang lawaknya aku pown taktaw. Oke memang lawak pown tadi, aku gelak juga. So aku ngan Pait pown tukaq la tempat sebab masing masing kekok takdak tahap. HAHA. Elok habeh makan jea ingat nak belanja la newlyweds tuh tup tup Faz p bayaq dah DOUBLECHEESE SUNGGOH LA.

Then Faz ajak main bowling hat Pait dok sangap nak tengok Nur Kasih last sekali kami pecah HAHAHAHAHA. Bukan pa, aku ngan Pait kesian tengok depa dwa tak cakap bila kami ada. Tu yang cabut laqi tuu. Faz abaq yang Ucop kata aku dengan Pait kapel. Dandan kami dwa usha Ucop panaih. Yang Faz buat muka cuak dah HAHAHAHA kesian aku tengok Faz tadi hat Ucop dok gelak kat belakang. =.=" Tuqun p McD, Pait beli McFlurry sambil dok tunggu Pan mai. Then Pan mai, tunggu Bidi mai pulak dah. Then depa dera aku p beli sundae cone dwa plus cornetto sundae satu. Mentang mentang la aku soqang pompuan kannnnnn GOOD GIRL. Pait dok main suap suap Pan ngan Bidi tadi HAHA rugi tak snap gamaq. Then Faizi pulak mai. Oke aku ceqin bila Faizi mai sebab dya form5 and dya satu maktab HOYEAH. #_# Then nak p tengok wayang aku dah la budak baik muka suci tak penah p tengok wayang HAHAHAHA dah la nak tengok cita KARAK dah la aku ni penakot piang toksah cita last sekali ada oqang tu meqajok tequih ajak p main game HAHA. Dah la main game bola naseb baek aku tak lena dalam tuh dah la tempat tuh gelap. Faz mesej, tanya ada mana. Cakap la dok main game then dya cari tak jumpak HAHA maaf Faz maaf Ucop. Time ni aku baru teringat yang Ucop tuh budak Taman Tunku Tabor ada BMX warna silver. Cena aku boleh tebayang dya centu aku pown taktaw. AKU INGAT DAH YES. TAHNIAH NUR SYAHIRAH BERHAN.



Pukoi 5 centu kami jalan turun bawah, Faz dengan Ucop dah tunggu kat McD. Nak p toilet dulu tup tup terserempak dengan kaum kerabat Pait. Oke saya sangat ceqin qasa macam nak p teqejun bangunan jea. Bukan pa, takot sat g depa pikiaq kot lain jea. Then turun la bawah, jalan p stesen bas. Sambil dok jalan tu dan lagi dok betengkaq dengan Pait. Yang Faz dengan Ucop qeja dok gelak. Ucop nak balek dah baru nak buat ramah. Aku tanya Faz Ucop dok mana pa suma HAHA AKU BETOI YAY. Oke dya jiran Dayah baru ingat LALA. Oke abaikan pasai Ucop sat. Ucop p tanya tiket, next bus 6.30petang. OHHHHH WHAT A GOOD NEWS TO HEAR THAT OLALA. Gila vavi ka hapa nak balek 6 setengah jenuh kena ceramah ngan abah sat g! Pusing punya pusing, ada jugak bas 5.30petang. Naik tequih tak pikiaq pa dah. Yang aku dengan Pait dok ketaq lutut takot tak cukup duit sebab bas elok HAHA. Rupanya RM5 jea pown, lagi murah dari bas buruk tadi HAHA tapi takpa oqang belanja. OLALA.


Ni la gamaq newlyweds tuh, Faizatul Amira Pisol and Yusuf Halim. Tapi ni bukan gamaq tadi, depa takmaw bagi gamaq tadi sebab depa kata huduh. Oke tetiba rasa macam nak p jeqit depan rumah Ucop mintak gamaq. GRRRR. >: Anyway, Faz balik Jitra naik bas tadi.


HARI NI RASA BESALAH KAT SEMUA ORANG.

FAIZATUL AMIRA PISOL + YUSUF HALIM
Sory sebab p lambat tadi. Sory sebab jadi orang last yang sampai tadi even rumah saya yang paling dekat. Sory sebab terlepas bas 8.30pagi. Sory sebab terlepas bas 9pagi. Sory sebab tak jalan sekali. Sory sebab segan takmaw maw tadi. Sory sebab balek lambat tadi. Sory sebab buat kita almost sampai shahab malam. Sory sangat sangat sangat.

AHMAD FAIZ ROSLI.
Sory sebab menyusahkan anda. Sory sebab tadi almost tak bule balek rumah sebab takdak bas. Sory sangat sangat sangat.

AHMAD ASYRAF AHMAD ROSLI.
Sory sebab kacaw hang tidoq. Sory sebab takdan sembang pasai tuu tadi. Sory sangat sangat sangat.

MOHD ZABIDI AZHAM MAHMAD ZAHAR + KHAIRUL FAIZI
Aku takdak dosa pa pown kat hampa so takdak pa nak mintak maaf HAHA bai.


SETINGGI TINGGI PERHARGAAN KEPADA:)

FAIZATUL AMIRA PISOL + YUSUF HALIM
For today. For duit tambang. For layan kerenah kami dwa yang entah hapa hapa ntah. For sabaq tak maki kami sebab p lewat sampai terlepas dwa bas. For tolong cari bas nak balek tadi. For the invitation. (:

AHMAD FAIZ ROSLI
For partner in crime. For jadi bidan terjun. For kos perbelanjaan masok toilet yang sepenuhnya ditanggung oleh anda. For bagi Barcelona menang time main game tadi. :P

AHMAD ASYRAF AHMAD ROSLI
For topUp. For tak marah aku tadi. (:

MOHD ZABIDI AZHAM MAHMAD ZAHAR + KHAIRUL FAIZI
Aku rasa hampa tak buat jasa pa pown kat aku so terima kasih je la sebab p tadi HAHA.

MUHAMMAD HAFIZI DAUD
For antaq Pait pagi tadi p Shahab even dalam hujan dengan lesen takdak LALA.


Faizatul Amira Pisol, nanti kita keluaq lagi nah nah nahhh? (:


Psstttttt. Nur Syahirah Berhan dan Ahmad Faiz Rosli hanya partners in crime SAHAJA. Sekian terima kaseh. (:


No comments: