Tuesday, May 31, 2011

Thank you,

Aku: G.
SG: Yup..
Aku: Sebok ka?
SG: Dak pown. Cuma line tak clear sikit.
*aku terlena sat HAHA*
Aku: Ek? Terlena sat tadi. Sory.
SG: Dan lagi? Haiya. Tanya aku pasepa tadi? Tak sebok aih.
Aku: Ingat nak p qeyau kat hang, tak jadi ah. Qeyau kat baju hang jea.
SG: Pasai pa pulak? Aku dok kampung ni.
Aku: Takdak pasai aih. Aku kan kalau nak qeyau memang p caqi hang. HAHA. Rabu maybe aku p CS. Nak join?
SG: Takmaw ah. Jemu dah aih tengok muka hang.
Aku: Saja nak bagi hang jemu pown. Nanti aku takdak baru hang ada akai. HAHA.
SG: Ooo pandai main ugut dah noh? Takpa takpa, kita tengok sapa yang merana. Aku on jea.
Aku: Sayang aku takmaw ngaku BOO. HAHA.


Awokkkkk. Thanks for this jersey. Sory la noh aku buat peqak sikit bukan pa, aku tak penah ada jersey. Ni second jersey aku woot woottt. HAHA. Awok. Nanti bagi lagi nah? HAHA. Jersey KITA sama la. Hang kan ada sepasang lagi. Lala. Nanti kita pakai sesama noh? Tapi aku taw hang takmaw, belagak. BOO. :P


No comments: