Sunday, May 29, 2011

OHMAN,


Dude, penat ah ceni. Setiap kali text jea mesti nak gadoh. Asal text jea gadoh asal text jea gadoh asal gadoh jea text. Hang tak qeti penat ka weyyyy? Aku penat, hang paham dak PENAT? Aku malaih nak gadoh tapi yang hang tuh, dok buat sensitive teqok pa taktaw. Katok pala sat g kot baqu nak taw. Aku try as best as i can nak ignore hang, hang jangan bagi aku start DRAMA kita balek bule dak? Dah bopa episode dah drama kita. Bukan episode dah ni, seasons dah ni haa. Lu tarak penat ka bhaii? Wa manyak penat laa. Aku dah tak cari pasai dengan hang dah kan? Then, PLEASE laa. Jangan buat aku ceni nah? Kita kawan buat ah cara KAWAN. Dengan oqang lain rilex jea, mai dengan aku dok buat touching. Pantang cakap sikit. Haishh. Tak paham la aku ngan hang neyh. =.=


Anyway,

BARCELONA menang semalam! Hoyeah hoyeah! Padan muka MANU. GOSH, rugi gila tak tengok semalam, Messi dengan Villa boh goal. Ingat nak tengok ah semalam sambil pakai jersey yang Superman bagi tuu tapi tak jadi. Letak letak jea pala, terus lena. LALA. And, Faz ajak p Sungai Petani this coming Wednesday. Mama bagi greenlight dah OHYEAH! Bule p sana jumpak dya. Seriously can't wait. By-the-way, thanks Afiy sebab bagi taw result. (:



No comments: