Thursday, April 28, 2011

Standardized Two YAY. =.=



Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh.

Lama dah tak berkarya kat sini, dok bertapa kat maktab lama sangat nak muak dah aku tengok muka cegu cegi hat ada kat situ. Grr. Baru abeh exam YAY. Aku HEBAT gila, serius aku abaq kat hang aku hebat. ABCDEFG suma aku kutip. Ada berani maw lawan? Ehe. Terima kaseh kepada Bio kerna telah menjadi subjek pertama yang meng'failed'kan saya. Alaaa. First exam kan? Cis. Hang meqapu jea Nur Syahirah Berhan. Orang lain pown first exam jugak tapi awat ada yang A+ suma? Ish! Depa pandai, biaq p kat depa laa. *bermonolog*


A couple of weeks after this, exam final semester 1 pulak. Anyone, replace my place please please pretty please? Grr. Pointer tobat down DOWN down gila babeng ah. Toknekkkkkkk. Ganti tempat chek please? Lala. Ketaq lutut pikiaq pasai exam tapi haram TAK study study lagi. Pa nak jadi pown aku taktaw la. Bila nak insaf hah? Haishhh. =.=


Tak dilupakan juga ...


Selamat Hari Tua Toknek Fatini Hannah Shedy Abdul Latef Sayang!

Cu: Toknek dah tua!
Toknek: Bukanlah. matang!
Cu: Mana ada. Tua laa!
Toknek: Dakkk! MATANG!

BHAHAHAHAHAHA. Matang la sangat kan tokwan kan kan kan? BHAHAHAHA. Oke. Tak gelak dah. *grinning* Toknek yang makin hensem gagah perkasa, anda tak bule ambik lesen drive lagi okie dokie? So tanamlah angan angan anda tu yang nak ambik lesen tak-dan-dan tuuuu. Ehe. Have a blast life. May GOD bless you. I love you lah toknek. Pssstttt. Paw hadiah kat tokwan hat mahai mahai noh? Bule anak cucu cicit tumpang dwa tiga kaki. Hee. :D


2 comments:

tinienineaplusssshaha said...

bahaha. mcm pa g. thanks ! terharu ni. org matang tgh terharu ni.

Syahirah Berhan said...

dya mula dah nak tayang KE-TIDAK-MATANG-AN dya. Lala. :P