Saturday, March 12, 2011

Suka sangat meqapu kan kan kan? =.="

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Sekarang dah nak dekat pukoj 4 pagi dah. Aku taktaw pa motif aku tak tidoq tidoq lagi ni dah la Hilmi ajak keluaq esok pukoi 11 pagi mampoih aku tak bangun. HAHA. Ampon noh Hilmi? Aku taw hang sayang aku. Olalala. (:

Tadi p rumah Che Puan, dwa pupu ngan mama. Kak Watie nak kenuqi esok. Eh dak! Hari ni la kan dah sekarang dah pagi dah? Hee. Aku buat teqok bule padahai umah taman sebelah jea pown. BAHAHAHA. Tema depa kali ni, hijau. Oh mannnnnnnn. Hari tuh time abang plus Chaq kawen pown dah hijau jugak. Taw la semangat Kedah pown. Ish laa. =.=


Haaa. Ni Ahmad Rayyan Izzudin. Aku dok tengah boring tadi aku snap la gamaq dya dwa tiga ketoi. Comey dak comey dak? Kalau comey ikot mummy dya, kalau dak ikot mama dya. BAHAHAHAHA.


K lah. Aku nak p tidoq hoi! Ngantok dah ni. Hee. Chow!

No comments: