Thursday, March 10, 2011

Err, hye?

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Oke. Sebulan aku hilang. Don't worry, aku tak mati lagi. Hidup lagi ni haa. Hee. Aku balek asrama la bhaii. Takdan nak say goodbye ari tuh sebab kalot sangat. Pagi tu nak p, pagi tu baru packing. HAHA. Sempoi gila aku, buat macam tak besa bule. Now, holiday for a week. Thank God. Tapi homework banyak gila vavi. *tetiba rasa macam nak terjun bangunan* #_#


Orientasi? Not as bad as i thought but not good enough la. Just takat nak membahagiakan diri sendiri tu bule ah. HAHA. Ada program yang best, ada yang dak. Ada program yang macam bangang tapi ada pulak yang extra bahagia. Well, hope for the best and prepare for the worst kan kan kan? *winkwink*

The only pic time orientasi yang aku ada. Time ni ada program ngan PRS. Cik kak Fatini Hannah Shedy Abdul Latef comey lotey kita ni kan PRS. Hee. Program ngan PRS aa yang paling best. Main main ayaq segala. Free jea aku lencun sebab Ammar, Arep ngan Amir bagi aku mandi sampai dwa timba. Setaii dwataii tigataii sunggoh aa. Anyway, thanks toknek fr the pic!


New comers? So far so good. Tapi tapi tapi ada gak la dwa tiga orang yang macam bangang. For the new comers, ampon bebanyak ah sebab aku tak tegoq ampa or what-so-ever. Aku memang payah sikit nak get in ngan orang. Well, ikot masa jugak aa. Setakat ni ngan budak kelas aku oke jea kot. Err err, except for second intakes aa. Mesti ampa suma ingat aku sombong kan? Lantak ah. Aku memang ceni. Lalala. (:


Class? Oke. Rindu Benevolent Kingdom akuuuuuuuuu. Wuwuwuuuu. Thank God aa kelas aku ramai budak lama. HAHA. Aku ambik reka cipta aa, nak buat spare-part kot kot tak bule p bio. Setakat ni, memang bio macam haram. Lalala. Kelas aku cukup cukup 30 orang. Kalau dak 26 jea then tambah budak budak second intakes pulak kan, so jadila 30. Anyway, aku dok kelas 4 Dynamic, kelas lama Faizzy tuu. HAHA. Syiok. :D


Homeroom? Mak baru chek cegu Chemistry ooo. Setaii dwataii tigataii sunggoh. I got Mama Rodhiah binti Musa. Dah la master of chemist, cegu PUM kottttt. Grrr. Tolong doa bagi aku dapat PUM nah nah nahhh? Hee. Homeroom aku cukup cukup 15. Ada soqang tuh nak pindah, so all the best for her lah. Homeroom pown ramai budak lama gak. HAHA. SUKA! Anyway, i dapat HR 15, homeroom lama Faizzy jugokkkk. BHAHAHAHA. :D


Subjects? Hmm. Setakat ni aku tensyen Bio plus Sejarah jea kot. Yang lain lain tu maybe oke. Ulang suara, MAYBE. Sila fahami perkataan tersebut dengan sebaik baiknya. Lalala. Add Math better than Math Mode tapi mai tang exam, paper 2 Add Math macam haram. Sampai qeyau qeayu aku buat kuiz hari tuh. Sengal gila. Chemist pulak bule gagah aa. Paham la jugak. Physics pown isyaAllah bule. Kena slow slow kan? Slow and steady, tak slow tak menjadi. Kan kan kan?


Teachers? Serius aku bahagia gila sebab dapat cegu 'kesayangan' for Sivik dan Kewarganegaraan. Aku taw Pait dengan Pan pown suka jugak kan kan kan? Alalala, dok buat malu malu pulak. HAHA. Macam haram g. BM cegu Jue, oke laa tapi prefer cegu Shah or Cegu Zura lagi. BI dapat cegu baru, Mr. Azam, dya ganti Miss Syima. Aku rindu Miss Syima ah. Bio cegu Zolkof. Physics cegu Kamal Harmoza. Chemistry cegu Dewi. Add Math cegu Rois. Math Mode cegu Jamaliah. RC cegu cemerlang, cegu Nazri. I loike! Agama Ustazah Husni, grrr. Sejarah cegu Zuraida. Lalala.


Juniors? HAHA. Taktaw nak kata tapi aku minat Aiman Zafuan! I loikeeeeee.


Attitude? Oh mannnn. Aku la budak paling baik sekali kat dalam maktab tuh. HAHAHAHAHA. Cannot go nggoh. Aku kena rotan sebab tak turun subuh. Olalala. Ampon la cegu, saya tak jaga subuh, laki saya tak geqak. Suma salah laki saya cegu. BHAHAHA. Dok tengah gayot dengan Syazrel Rafiq malam tuh then out of the blue kak Nabilah Adilah wujud depan pintu bilik. Naseb baek cover phone ngan bantai. BHAHAHA. P maghrib lewat, kena ambush ngan teacher Yanti. Teacher Yanti, i love you laa. HAHA. Bila aku nak insaf hah? Awat buaih sangat neyh? I don't know, you tell me. :P


Wishes? Aku dah frust menonggeng tertonggeng menungging tertungging sebab sebab sebab tak dapat drama plus treasurer ELAC. Tolong doa aku dapat PUM. Aicewah, borang pown haram tak keluaq lagi. HAHA. Tapi takpa, aku nak jugak PUM. Dah la tak dapat ALK sebab cegu 'kesayangan' yang jaga. Lalala. RCA aku mintak gak tapi kalau dapat PUM plus RCA lagi setaii dwataii tigataii kan kan kan? BWP ngan LDP aku takmaw, famous sangat. Chek tak suka. Ngeee. JPA memang kompem aku tak mintak sebab dah mintak RCA dah. Oke. Sila tadah tangan please.
"Bismillahirrahmanirrahim. Ya Allah ya Tuhanku, bagilah Nur Syahirah Berhan dapat RCA plus PUM plus perkhemahan kadet polis plus p Romania and and and yang paling penting buangkanlah sifat mandom yang ada dalam diri Nur Syahirah Berhan tu. Amin amin amin ya rabbal alamin"
Thanks weyh! (:


Tu jea kot for now. The endddddddddd. Lalala. :D


Photobucket

No comments: