Saturday, March 26, 2011

23 March 2011 (:

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Rabu hari tuh, hari berkeramat for SPM candidates 2010. Hohoi! So depa depa tu pown mai la. Lalala. Naseb hari tuh, cegu tak ramai yang masok. Yang bestnya kannnnnnnn, cegu cegu suma happy giloooooo sebab ranking naik. Hee. Tapi tapi tapi yang tak syioknyaaaaaaa cegu dah pesan dah "Setiap taon naik, jangan taon kamu nanti jatoh pulak." Serius wa cakap lu, wa rasa macam nak terjun bangunan dengaq cegu cakap lagu tuu. Haishhh.


Depa yang ambik result, aku yang ketaq lutut. Depa yang dapat elok, aku yang syiok melompat. Aku rasa macam pa g. =.="


Ni muka muka geng otai aa neyh. HAHA. Depa otai tapi ngan depa aa yang aku oke pown. Aaaa. Acely tak la suma. Olalala. Yang aku oke pown ngan Faizzy, Yob. Johny, Atiq, Am, Azmir plus Aben. Tu pown takdak la oke teqa mana pown sebenaqnyaaaa. Sembang gitu gitu jea laa. Hohoi!


Malam before tu kan, aku text Ahmad Nur Faizzy Ahmad Sabri hat mata kecik tuuuuu. Dya kata dya tak mai. Pujok punya pujok pown dya kata dya tak mai jugakkk. Serius aku rasa down down down. Then Amanie cakap yang Mai Mus abaq kata Faizzy g taw yang dya nak mai. Aku macam, hare nggoh Faizzy neyh. Tengah malam tuh, Johny pulak call. Gayot ngan dya. Dya cakap dya tak mai jugak sebab rambut dya karat. Aku suroh dya pakai snowcap or cukoq tequih rambot dya tapi dya takmau. Then aku pown lantak kat dya ah.

Pagi esok tu kannnnn, time rehat aku ronda sat saja nak usha usha geng geng ambik result tu. Lala. Tapi aku tak nampak pown muka muka yang aku rinduuuu. BHAHAHA. Naik kelas, aku text Faizzy guna number Thirah. Aku tanya, "Ada kat mana?" Dya reply, "Kat Gurun. Ni sapa?" Bangang la Faizzy neyhhhhhhh! Dya tipuuuuuuu! Kata tak mai! Sakit hati taw dak! Dasar mata kecik! Huhhh. Then time waktu Math Mode aku turun ah lagi dak Thirah dok kalot nak tengok Ratio dya. Turun turun jumpak kak Fatini Hannah hat kiut miut tiut tuh. Taw sangat dya tunggu sapa. HAHA. Dya kata tokwan kami sesattttttt and Faizzy ada ngan dya. Makin membara aku! Then jumpak kak Aten. Rinduuuuuuuu. Merah ang ang lagi dya. Then jumpak King and ramai lagi ah. Oh my. Rindu King jadi president ELAC. )':


At last! Depa sampai pown! Then time waktu Add Math, kami kena p bilik Kaunseling. Time tuh dah takdak sapa dah kat depan tuu. Aku p toilet, then nampak Johny kat depan dewan. HAHA. Hitam elok jea rambot dya. Dya tak habeh habeh dok panggey aku hobit. Sepak laju laju gak dya neyh. =.=" Then Acapan tanya, "Hang tak p jumpak Aji ka?" Aku tanya la mana dya. Then Pan kata dya Aji p blah blok acad, pakai baju wana purple. Lala. Aku macam excited gak ah nak jumpak dya. Then Tiqah ajak aku p jumpak dya. Aku malaih sebab saket ati pikiaq dya tipu aku tadi. Ehm.


Then time prep petang tuh, aku jumpak Johny kat depan bilik RC. Sembang ngan dya lama gak ah. Then jumpak Am. Nab jumpak depa sat jea dya nak kena p perjumpaan Puteri Islam. Yaa kawan kawan, anda tak salah baca. Nab nak p perjumpaan Puteri Islam, sekian harap maklum. BHAHAHA. Then jumpak Aben, aku tanya result dya, dya buat muka bahagia teqok bule. Mawnya tak bahagia teqok, 10A bhaiiiiii. HOMAIGOD. Aku nak jugak 10A! Lepaih tuh aku naik ataih, tolong transle abstract kat Amir sat. Dok tengah khusyuk buat menatang tuh, Faizzy text, "hang taknak jumpak aku ka ka?" Weyh bongok! Mesti la aku nak jumpak hang. Lepas aku abeh translate kat Amir, aku pown turun p bilik RC tapi Faizzy haram tak keluaq pown. Then Johny mai, aku sembang ngan dya ah. Then Am pulak mai, dya suroh aku p panggey toknek sat. Serius ceqin time nak p panggey toknek tuh. Satu kelas usha aku muka tak puaih ati. Grr. Ramai kot hat date petang tuh. Standard aa tuu noh? HAHA.


Then Faizzy keluaq. Pala hotak dya sunggoh, lebih 10 minit aku tunggu dya taw dak! Dah la pakai baju wana pink. Cannot go gila. BHAHAHAHA. Sat sat. Henset pown line pink. Double cannot go! BHAHAHAHA. Then sembang sembang ngan dya. Lama gak ah. Lepas tuh aku naik kelas sat. Then dya jerit dari bawah inform yang dya nak balek dah. Weyh. Serius sedih. Then aku turun balik. Nab ada sekali time neyh. Kami sembang sembang ngan depa sampai la depa balik. Lepas depa lah tuh, serius aku ngan Nab rasa cena ntah. Rasa macam tak bule jumpak depa dah lepas neyh. Dah la depa bagi nasihat for SPM next year, rasa sebak cena ntah. Weyh hampa jangan gelak pulak baca menatang neyh! (':



Ahmad Nur Faizzy Ahmad Sabri.

"Taon depan hang pulak SPM, buat elok elok."
"Jangan menggatei!"

Congrats weyh even hang tak dapat straight pown tapi 8 tu pown dah cukop banyak bagi aku. Add Math ngan Math Mode hang A+. Aku nak jugak A+! Even English hang A- kan, tapi still A kan kan kan? Kalau hang bule for English, kenapa pulak aku tak bule for Add Math ngan Math Mode kan kan kan? For PMR aku dah kalahkan hang. Aku nak kalahkan hang lagi for SPM. Doakan aku please? Hope bule jumpak hang lagi sardin. (':



Faezz Izzham.

"Straight A aaa?!"

Sorry weyh. Aku taktaw nama full hang. Hee. Weyh. Lepas hang blah dari maktab baru aku baik ngan hang kan? Even kita dok contact kot facebook jea. Lala. Tapi bestlah kawan ngan hang. Suka tengok tokwan ngan toknek aku bahagiaaaaaa. HAHA. Aku rasa aku maybe bule jumpak hang lagi kot sebab hang dok Penang jea pown. HAHA. Lagi pown toknek kan dok ada lagi kat maktab, dok tunggu hang sokmo. HAHA. Anyway, congrats tokwan. (:



Ahmad Shahir Hassan.

Johnyyyyyyyy! HAHA. Hang sorang panggey aku 'cheeky' plus 'hobit'. Toex lah hang. Dasar orang tua! Bwex. Hari tuh hang tegoq aku "Tutup aurat!" sebab aku selak lengan baju. HAHA. Thanks tegoq. Hang jangan wana rambot lagi nah? Huduh la rambot wana lain. Hitam dah cukop hensem dahhh. Aku serius neyh. Lalala. Hang pown, hope bule jumpak lagi nah? Congrats jugak weyhhhh. (:


SPM CANDIDATES 2010,
STUDENTS OF MARA JUNIOR SCIENCE COLLEGE KUBANG PASU.

Congratulations and a big applause to all of you. We are proud of you, seriously, we are proud of you. Anyway, we gonna miss you guys. Lala. Pray for us. Pray for SPM Candidates 2012. Wishing you all the best in your future. (':


Aben, Am: Aku curik gamaq. Halal noh?

No comments: