Wednesday, March 16, 2011

15 March 2011 (:

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Pagi tadi aku mangkit awai owh. Serius awai. HAHAHA. Taktaw la pasepa, maybe sebab sejuk kot. Lala. Then aku p belakang, basoh baju tapi pakai machine aa. Hohoi. Then p gosok gigi, baru makan nasik lemak. Abah neyh, dah taw aku dok soqang kat umah p gagah beli nasik lemak sampai tiga bungkuih. Naya aku nak peqabeh soqang. Ingat nak makan dwa bungkuih tapi nasik tuh lembik cena ntah, so aku makan sebungkuih je la. HAHA. Sudah makan, bukak MTV kuat kuat. Then p basoh baju sekolah adek. Then kemas umah sikit sikit lepas tu Yana text. Siap siap mandi pa suma aku text dya balek.

First tuh abang Yana lajak sampai insaniah nuh. Aku macam .... HAHA. Takpa lah. Then Yana kata nak p ambik mak dya sat. Aku pown tunggu je la. Kali ni depa lajak sampai kat Pizza Hut Jalan Putra nuh. HAHAHAHAHAHA. Aku tequih jalan kuaq umah, p tunggu tepi jalan besaq. Umah aku dengan Yana dekat jea tapi Yana yang mengcomplicatedkan nak caqi umah aku tuu. Haishhhh. Toex ah Yana neyh. =.=

Dalam pukoi 12 centu kami sampai library. Masok masok jea, nohorommmmmmmm ramai gila oqang! Macam pasaq malam dah aku aku tengok. Then nampak Zamir tapi dya tak peqasan aku. Aku malaih nak p tegoq dya sebab aku tak kenai member dya. Jalan p belakang sikit, nampak Haslim pulak dak. Then naik ataih, suma oqang pakat tengok pelik. Macam sengal g. Thank God ada meja kosong kat ataih. P dok situ, Yana ajaq Bio. HAHA. Thanks Yana, sayang hang! Then Ali mesej. Lepas tu dya mai ambik barang kat aku then tequih blah. HAHA. Dya hensem kot tadiiiiii. Eh wait. Sejak bila dya tak hensem? *gaqu pala*


Tapi jumpak Ali sat jea. Lepas tuh sambung buat nota Bio, Yana ajaq lagi. Dya siap tolong lukis animal cell tu kat aku lagi. HAHA. Dya lupa bawak ketas kajang, tu yang jadi tak tentu hala tuh. Abeh nota Bio, kami kuaq City Plaza, Yana nak beli barang. Aku peqabeh duit beli Vampire's Destiny. Aman damai hidup aku yay sebab dah beli buku last! HAHAHAHAHA. Like like likeeeeeee. Then jumpak Tiqah, Aten ngan Marziah. Kami tak plan pown nak kuaq aqi ni. Terjumpak gitu gitu jea. Depa dok buat jejak kasih ngan Yana. Then p melantak kat foodcourt, jumpak Pak Tam dok date ngan awek dya. Dya buat buat tak kenai kami bule, haram nggoh. Kat Popular jumpak Syu ngan Dira pulak. Yana dok gadoh nak beli Quran tafsir tapi tak jadi sebab p bank, machine tu takmaw bagi duit. HAHA. Dya nak beli jam pulak dah. Aku pown ... =.="


Then Yana beli jequk, aku pulak beli kaya ball. Acely aku kenyang lagi tapi kempunan punya pasai beli p laa. Time on-the-way nak p library ada pakcik mana ntah ikot kami. Dya dok cakap macam macam ngan kami tapi kami buat pekak jea. Last sekali dya blah. Serius aku ketaq sebab dya jalan sebelah aku. Hare gilaaaa. Tak padan dengan tua! Naik jea library ada makhluk asing dok kat tempat aku. Kami pown lepak jea la. Dya dok buat bahagea bule conteng ketaih aku. Then aku sambung buat nota Bio, baqu aku peqasan ada lagi dwa ekoq makhluk asing dok tengok kami. Aku naik cuak dah tapi aku buat taktaw jea, aku still dok layan makhluk asing hat dok dengan aku ni.



Ni la karya makhluk asing hat dok dengan aku tuu. (:


Pukoi lima lebih centu kami blah. Tuqun bawah jumpak Amirah Mohammad. InsyaAllah kalau takdak pa, Khamis neyh aku p Kuala Lumpoq ngan dya laa. Then keluaq library, jumpak Syafia Hani pulak dah, budak kelas ngan aku time kat Bahiyah. Haaaa lupa. Tadi time kat Popular jumpak Adibah, tablemate aku time dajah lima. Alhamdulillah sekarang dya dok SAINA. Haaaa time nak masok library tadi aku nampak Farhana, junior time kat Taman Uda. Zamir dok dalam, cermin tinted, then dya text aku "Hang dok husha pelik kat Hana pa.. HAHA" First tuh aku blurr sebab aku tak penah panggey dya Hana then baqu aku peqasan. HAHA. Elok keluaq jea daqi kawasan library tuh, Zamir jeqit "Syahirah!!" Serius wa cakap lu, wa terkejut. Tapi wa cover. BAHAHAHAHA. Ayah Yana dah mai time neyh so tak bule la chit chat ngan Zamir. Haa lupa. Syed pown aku jumpak gak tadi. Lalala.


Elok sampai umah, aku text Mehah. Dya dok kalot nak mai ambik aku p umah Tiqah. Aku pown cangak la kat depan umah tunggu dya mai ambik. Alangkah indahnya dunia bila Syahirah Berhan qeti bawak motoooooo *sila nyanyi menggunakan melodi lagu Muda by Hujan*. Dya mai kami pown p la umah Tiqah. Besday anak menakan dya. Tup tup dya jamu laksa. Aku dah la dok tengah semput lagi. Then makan je la. Ada Aten jea time aku p tadi. 6.30 petang baru kuaq daqi umah Tiqah. P lepak depan umah Mira pulak. 7.15 something centu baru aku jalan balik. HAHA. Serius penat kot aqi ni. @_@


Dear you, can i kick your leg again and again and again? (:


No comments: