Tuesday, February 1, 2011

Last Day of January. ♥

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Hari ni saya pegi jogging. Caya dak caya dakkkk? Caya la caya laa. HAHAHA. Oke. Aku muhonk, toksah dok caya. Aku p jalan jalan jea pown. Saja pilih date ni nak keluaq. Rasa syiok pasepa taktaw. Lalala. Ajak ramai tapi suma pakat tak bule p sebab tadak transport. Izz dengan Nad sembang macam bule p. Hampeh sunggoh. Haishh. Naseb baek umah Yana dekat. Dya jalan kaki je la p. Boleh slim melim kalo dok jalan tiap tiap aqi kat situ. HAHA. :D

Janji pukoi lima tapi pukoi enam baru aku sampai. Buat macam tak besa bule. Aku memang selalu lagu tuu. Janji melayu. HAHA. Buat macam umah aku jaoh padahai dekat jea pown. Suma driver punya pasai. Ingatkan dya ada kat umah. Tup tup dya tadak keluaq p ambik barang kak kat jeti Kola Kedah. Nohaiiii. Sian kat Yana dok tunggu. Dya p buat braces tapi bulan tiga neyh baru bule pakai. Lalala.


Danisya buat excited bule. Ntah hapa hapa la. Dok panggey aku "mummy cepat laa. Lambat la mummy niiii." Aku jadi lagu ni --> :O


Peace Yana peace. HAHA. Time ni acely dya dok buat tensyen teqok sebab tudung tak jadi. HAHA.


Awai awai sampai dya dah pau tiga ringgit dah. Lalala. Yana support ayaq. Baek pulak member aku soqang neyh. Super Ring tuh dwa ringgit. Aku beli dekat Shahab Perdana, singgit lapan jea pown. Ish laa.


Aku suka pic neyh. Sayang blurr.


Cecececeeeee. Yana dapat cahaya nur weyhhhhh. HAHA.


Yana says "Nampak gemok gilaaa. Jangan upload gamaq ni kat Facebook taw!" Yana! What are you talking about? I can't understand laa. HAHAHAHA.


Tetiba teringin nak dressing budak hip hop. HAHA. Sapa ada seluaq baggy hah? (:


Dya dok usha pa aku pown taktaw. =.=


Tengok ekspresi muka Nurain Danisya. HAHAHAHA.


Oh mannnnn. Saya mummy berjaya. Anda bila lagi? *winkwink


Tengok Yana dok buat excited bule. HAHA. Alien lalala. :P


Tangan aku ada tone warneeeee. Staii dak staii dakkk? Kata staii lekaih!


Saja nak promote tempat ni sat. Buat macam tak besa mai bule padahai dekat jea pown ngan umah.


Suka pic neyh. Lalala.


Pandai dak Danisya posing? Eh dak. Pandai dak aku timing? HAHAHAHA.


Lawa kan pokok tu? Eh eh dak. Lawa kan abang tuh? HAHAHA. Yana yang snappppp. Aku tak terlibat. Olalalala. XD


Yana ada gaya jadi tugu negara kan kan kan? Hat anak dok biaq meqata. HAHA.


Kami dok kat Kedah okayyyy? Jangan terpedaya dengan number plat keta tuh.


Ni akibatnya bila bawak anak. Yana dok panggey nak snap aku takleh nak posing sebab Danisya dok taqek. =.=


Awat asa syiok pulak taktaw jalan jalan kat sini? =.="


Yana matching dengan environment lahhhhh! :D


Awat posture badan aku jadi lagu tuh? =.="


Gamaq ni pown aku suko jugok. Lalala. Aku cilok umah sapa taktaw. Lupa dah. Yana jadi tourguide sepanjang nak p umah dya. HAHAHA.


Gamaq dya pown kena ada jugok. Sian kat dya. HAHA.


Selisih ngan Cik Mah, jiran sebelah umah. Serius aku tak peqasan. Then dya tegoq Danisya baru aku peqasan. Rajen noh dya dok p jogging. Aku hat muda ni pown malaih nak mampoih nak p jogging. Besaq tuah owh aku nak bersukan. HAHAHA.


Danisya dah leteyh dah time neyh.


Sian gila tengok Danisya. Dok mintak ayaq nak minum. Wuwuwuuu. Then aku pown dukung la dya dah tengok dya leteyh sangat. Dukung dukung, dya lena. Hee. Manja sunggoh noh ngan mummy dya. Then time lalu depan padang takraw, kasot dya jatoh. Hat aku dengan Yana dok menyembang. Naseb baek ada pakcik tu jerit. Tima kaseh noh pakcikkkk? Hee.

Yana dok kata, "umah aku umah papan jea." Jea noh, jea? Memang la papan tapi besaq, lebaq. Staii bhaii. Rasa macam dok kampong time dok kat umah hang tuh. Aku kan peqak sikit takdak kampong. Syiok jea kena angin. Hat aku paling tak suka, nyamok. Grrr. Kawan mak Yana ada sekali time tuh. Depa tengok pelik jea aku dukung anak. HAHAHA. Aku abaq kata ni anak menakan, then depa pown "Owhhhh."

Pukoi lapan lebeyh kot baru aku balik. Giant mai ambik. Naseb bawk aku abaq jalan dya paham. Dasar driver bertauliah. HAHA. Cece. Giant kembang. Olalala. Sampai umah aku on tequih. Edit gamaq, upload masok facebook siap. Staii dak? HAHA. K lah. Chow.


Photobucket

No comments: