Tuesday, February 1, 2011

Genap Setahun Pemergiannya. (':

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hari neyh, celik celik mata jea, tengok kipas siling pusing, aku nampak muka tok dok semayang. Aku pusing kanan, nampak tok dok geqak aku mangkit pagi. Tok selalu lap muka aku dengan ayaq semayang dya sebab nak bagi aku bangun. Hee. Aku pusing kiri, aku nampak tok dok main dengan Danisya. Awai awai tok tadak dulu, Danisya selalu tanya "nek mana?" (':

Bila dok kat bilik ni, bilik tok dulu, aku macam dok asa yang tok dok ada lagi. Bilik ni la yang aku dok tidoq ngan tok dulu. Bilik ni jugak la tempat depa letak jenazah tok time aku awai awai sampai balik rumah. Tok mesti rindu kami suma kan? Kami pown rindu tok jugak. Kami tak lupa tok aihh. Tambah tambah mama. Mama selalu ingat kat tok.

Aku text Ammar. Aku taktaw nak cari sapa dah. Tadak sapa dah yang nak layan emo aku ni. Suma pakat dah tinggai aku dah. HAHA. Bantai aku dah basah dah tadi. HAHA. Text Ammar, and as usual, he knows how to comfort me well. Thanks Ammar. You're my Superman. (':
MOHD AMMAR AZALI ARIFFIN:

Semua yang hidup, pasti akan mati.

Dah takdir, kita tak bule lawan.

I wonder how my sister feels because today is her birthday. Aku nak wish. Tapi tak sanggop. Aku taktaw apa yang dya asa. K lah. Takmaw tuleyh banyak banyak. Emo ni. HAHA. Chow!



Al-Fatihah

to
Hajah Mek binti Mahmud.
1 February 2010.
7.40 pm.

Moga anda ditempatkan ditempat tempat orang yang beriman. (:

Photobucket

No comments: