Sunday, January 2, 2011

New Year. New Love. ♥

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Petang tadi kak ngan baby dah selamat sampai balek umah dah. Homaigod homaigod. Danisya gila babeng excited. Aku kan tak ikot p ambik kak. Then dya sampai jea kat umah, bukak pintu, panggey aku, "Mummyyyyyyy. Sya bawak balek baby. Sya ada babyyyyy." Aku gelak owh. Muka dya serius excited abeh. BHAHAHAHA.


AHMAD RAYYAN IZZUDIN BIN JAMALUDIN,
i love you babyyyyyy.

Baby neyh sangat kecik. Memang la kecik sebab baru umoq dwa aqi. Bengong nggoh. *dush dush tumbok diri seniri* Serius aku nak pegang pown cuak. Well. Tulang kan lembot lagi so takot ah sat g aku TERpatahkan tulang dya. Hee. Mummy dya ni kan tangan keras macam kayu. I mana reti nak lentik lentik ni. Tapi time sapu sampah, tangan dan dan tadak tulang. =.=

Ada ka patot Danisya tanya aku, "Mummy. Baby mummy mana?" #_#

Mama dengan Abah Danisya sebok dok layan baby hat dok tengah qeyau uwek uwek tuh. Danisya pown mai la duduk ataih aku time aku dok layan Cuti Cuti Cinta. Sedap jea dya dok ataih kusyen bergerak ni noh? BHAHAHA. Makan choki choki bhaii. Mulut dya comot, macam makan ice cream. Padahai makan choki choki jea pown. Haishh. Tengok choki choki terus teringat kat maktab. HAHA. Makanan wajib dalam kelas kan darling kan kan kan? :D


Pssssttttttt. Dya call aku tadi. Aku jadi lagu neyh ---> :O


Photobucket

3 comments:

nabilahzainal said...

Congrats sih yaso ! Apa menda aku merepek nih ==*
Hee. I loike loike ! Aku pun bakal ! Tp taun depan aa. And LOVE Choki sayang !

n4z1ruL said...

Cuti2 Cinta....Filem Ahmad Idham SUCKS !!!
aq dah tngok cita tu Boooring...

Syahirah Berhan said...

NABIL:) HAHA. Hag pown nanti naik taraf jadi makcik macam aku la noh? :D



MUBIN:) aku tengok oke jea. haishhh.