Sunday, January 30, 2011

Kenduri Kesyukuran Nur Syuhada Othman! (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Hari neyh p Jitra, AGAIN. Lalala. Naseb baek Giant sampai balek pagi tadi kalo dak memang sah sah sah la kau tak p umah Syu aqi neyh. Hee. Lepas aku sudah mandi tadi, text la pait. Aku cadang nak ajak dya ngan Ammar p sekali. Tup tup dya kata dah ada kat umah Syu dah. Dandan aku asa macam nak tembak dya sepuloh kali! Call Ammar pulak. Dya kata dya dah p dah umah Syu. Aku jadi lagu ni ----> :O!

Apa suma neyhhhhh? Sapa sekoq pown haram tak abaq kat aku! Ammar bule kata kat aku jangan sedeyh. Mawnya tak sedeyh, qeyau dah aih time tuh. HAHA. Bukan sebab pa, kecik ati ngan mamat dwa ekoq neyh. Wuwuwuuuu. Try ajak Yana. Dya pulak kat Pendang. So aku pown p la dengan anak aku yang terchenta tuh.

Awai awai sampai tuh, muka first hat aku nampak muka Muhammad Aliff Mohammad S0haimi. Budak Taman Uda yang boleh dikatakan kamceng gak la ngan aku. Dah la dah 3 taon tak jumpak tup tup bule p buat lawak jumpak tang situ. Hat Adam adek dya tu pulak dok sengeyh sengeyh kat aku. HAHA. Aku sengeyh balek kat dya, dya kata dak. Sedeyh oo Adam kata lagu tuu. Wuwuwuuu. T-T


Auwwww. Merah ang ang makcik kita dwa oqang neyh. Macam puteri UMNO dah aku tengok. HAHAHAHA.


Dwa dwa segak owh. Hee. Naquisha nampak tinggi dowh pakai baju tuh. HAHA.


Ammar buat muka pelik bule tapi tapi tapi hensem gak. HAHA. Hang toksah dok kembang la noh? :P


Budak budak hat paling tinggi sekali tadi. Lalala. :D


Awat Adam Muaz la ni jarang pakai spek tataw? He'll look better when he's wearing his spec.


Acecece tuan qumah tuan qumah. Peeeewwwiiiiitttttt! :D


Yap oo Yap. Hang dok pikiaq kat sapa woi?


Botoi susu tu kacaw. Kan dah lindong muka Danisya. Ish.


Danisya lapaq sebab tak makan pa lagi before kuaq umah. Dya tambah sampai empat kali makan nasik saja! Staii ah.


Kan aku bawak Danisya sekali tadi. Ada makcik soqang neyh dok tengok pelik sebab Danisya panggey aku 'mummy'. HAHA. Depa ingat anak aku sunggoh lorh. Kawan Syu hat Aida Amalina tu pown sama gak. Dya tanya Izz pasepa Danisya panggey aku centu. Izz pown buat cita muhonk kata aku ni budak problem la apa la bla bla bla. HAHA. Hat Aida Amalina pown caya laa. Muka tekun gila. Last sekali Izz gelak, dya abaq kata dya muhonk jea. HAHA. Tak bule blah sunggoh! ((=


Aku suka pic ni. Olalala. Hye Yap! (:


Lepas neyh kalo pakai tudung ready-made ceni lagi, aku tamaw ambik gamaq kot side tepi dah. Terserlah kegemokan. #_#


Ini Adam Muaz Mazlan. Dya budak MRSM Taiping. (:


Ini Nur Syuhada Othman. Dya budak MRSM Tun Ghafar Baba. (:


Ini Syafiqah Nadiah Azlan. Dya budak MRSM Kubang Pasu. Lepas tuh qeyau tak dapat PKP wuwuwuuuu. HAHAHA. ((=


At last! Ada gak gamaq Afiy. HAHAHAHA.


Empat empat segak. Chek tataw nak pilih hat mana. HAHA. :D


Aku buat spoil gamaq jea. Coih. Menyesai gila dok sebelah Izz ngan Syu. Terserlah kehitaman. Uwaaaaa. Tapi kalo aku tak p dok sebelah depa, aku nak dok sebelah sapa? Suma puteh puteh, aku soqang jea negro sikit. =.=


Time neyh Afiy, Adam, Ammar ngan Yap dah nak balek dah. Depa naik ngan Uncle Mazlan. Cewahhhh. Uncle tuu. HAHA. Ni favourite pic aku owh. Suka gila pic ney. HAHAHA. Staii bhaii. Credit to Afiq Hafiy. (:


Nohorommmmmm. Muka sejibik sejibik kan kan kan? Apo? Dak? Meh sini sua pala hang meh aku nak katok guna netbook neyh.


Err err. Saya agak musykil. Ni duta botoi susu ka duta camera? Dah la dwa wana pink. Ish laa.


Peewwwwiiiiiitttttttttttttt. Nampak tinggi bhaii. HAHAHAHAHA.


She is natural beauty. Jeles jeles. :| HAHAHA. Saja gedik nak buat teqok.


Suka pic neyh. Depa dah macam sedondon pulak dengan tong sampah hat kat belakang tuh. Naseb baek Izz tak pakai hitam kalo dak memang matching sangat la. HAHA.


Lawok tengok Naquisha dalam pic neyh. HAHAHA. ((=


Time aku dok tengah makan, aku call Acap Puteh merangkap adek kesayangan aku tuh. Dya tak angkat. Bengang gila. Then ada mesej from pait and miskol from Zamir. HAHA. Aku baru teringat yang aqi ni ada reunion Taman Uda tapi aku memang abaq awai awai dah tak bule p. Ada la dalam 8 oqang p. HAHA. Gila kesian ah. Call Ammar. Dya dah naik bas dah. Cis cis cissss!


Time nak balek ayah Syu ajak cik masok. Aku pown ajak la. Cik tamaw. Dya kata sebab dya dok tengah selekeh. Then aku kejip kejip mata wink wink kat dya, dya pown masok gak. Kenyang peqot. HAHAHAHA.


Dear Nur Syuhada Othman, jangan lupa budak budak KISS na na nahhh? Aku sayang hang weyh. Hang otai paling best! (:

Pictures credit to Afiq Hafiy. (:

Photobucket

No comments: