Friday, January 28, 2011

Januarians. (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Lama tak update blog kan kan kan? Well. Nak buat cena kan. Nama pown dok hostel so jadual memang padat ah. Tapi tiap tiap hari ulang benda yang sama je la. Bangun pagi pagi buta, mandi, p surau semayang subuh, breakfast, kemas bilik, morning call, masok kelas, rehat, masok kelas balik, lunch, semayang zohor, tidoq sat, prep, balik prep, tidoq lagi *acely ni time riadah*, mandi, dinner, p surau for maghrib and isyak, prep, supper, sembang muhonk and tidoq. The end. (:

Oke. That. Is. Totally. Not. The. Point. For. This. Post!

The point is, aku nak ucap Happy Bornday kepada mereka mereka tersebut yang telah wujud di muka Bumi ini pada bulan Januari which is dengan bangganya aku nak abaq, aku pown Januarians jugok and i'm proud of it. Lalala. :P

1 January
Roslina binti Abdul Razak.
Hey Olie heyyyy. Birthday hang memang terbaek ah. Siap cuti macam Sultan lagi. HAHA. Tapi hang lebeyh lagi. Siap ada bunga api segala. Jeles jeles. Wuwuwuuu.


3 January
Muhammad Amin Shafiee bin Abdullah.
Hey Amin hey! Dya hat belah kanan tuu. Hang suka nyanyi kan? Aku pulak memang suka dengaq hang nyanyi. Selalu request lagu macam macam. HAHA.


6 January
Muhammad Rasyady bin Abdul Rahman.
Cayalah Ady. Hang memang terbaek dari ladang. Dunia akhirat aku tak lupa hang. InsyaAllah. (:


8 January
Nur Fatihah binti Mohd Haizan.
Padarapanda, panda! Hee. Kami ingat lagi ayat tuh. HAHA. And kami ingat lagi bila budak budak kelas kita especially Neinei pa suma gelak kat ampa sebab tengok video panda bersin tuh. *winkwink*

12 January
Muhammad Zulfahmi bin Jafri.
Jiran belakang umah. Lalala. Dari kecik noh kita kawan? Main lawan pedang dari dalam perot segala. HAHA. Aku bab bab sembang muhonk memang terer ah. :D


Ainun Fatin Syafiqah binti Azid.
Aku rindu hang weyh. Lama tak jumpak hang. Aku tataw hang keluaq City Plaza sekali ngan depa suma aqi tuh. ):


Hanatasha binti Hamzah.
Tash! Aku sayang hang weyh. Selalu pinjam shoulder hang sampai basah lencun baju hang tu kan kan kan? HAHA. I miss you. (:


13 January
Muhammad Fathull Alim bin Roslin.
Hat ni lagi la aku sayang. Onii-chan terchenta nii. HAHA. Rapat gila ngan dya time sekolah rendah dulu. Sampai kena gosip ngan Puan Kaur kan kan kan? Dah la time ambik UPSR kita dok sebelah sebelah. Gila ah. Rindu hang onii-chan. ):

15 January
Syarifatunnujumilhuda binti Amalilasmar.
Gila ah. Nama panjang nak mampoih kan kan kan? HAHA. Tapi tu la nama dya yang sebetoi betoi nya. Kawan sekolah rendah dulu. Even sekarang dah tak rapat sangat but kita still kawan kan? Hee.


20 January
Ahmad Asyraf bin Ahmad Rosli.
Homaigod homaigodddddd. This is buncit cit cit. HAHA. Aku jea bule panggey dya centu. Ampa panggey hat lain la noh? Mamat neyh bahagea jea fire aku aqi tuh bila aku kata aku buat rayuan nak p pkp. HAHA.


22 January
Irma NurSahirah binti Kamaruddin.
Oke. Still have problem with the father's name. Hee. Irma. Adek homeroom aku yang tersayang merangkap anak sulong aku yang ntah lahir dari mana aku pown tataw. HAHA. Cuwn kan? Pandai owh minah neyh. Keja tidoq jea tapi pointer direct tinggi.


24 January
Muhammad Yazid bin Sharohhuddin.
Hensem dok mamat neyh? HAHA. Dya tengah single mingle pringle triangle neyh. Lalala.


Muhammad Ihsanudeen bin Che Ismail.
Oke. I'm having a problem with the name's spelling. Lalala. Sory owh kalo salah eja. Hee.


26 January
Anis Ameera binti Anizaim.
HAHA. Minah neyh. Aku ingat lagi, dulu time form one kita memang tak ngam gila kan? Sampai sekarang aku still lagi suka pangkah hang. Taktaw la pasepa. Anyway, hang dah makin matured. Syukur gila! HAHAHAHA.


27 January
Nur Elissa binti Ezani.
Hohoi! Ex-taman uda. Lalala. Elis. Even kita tak rapat, but kita still kawan kan kan kan? Nothing goes wrong with it kan kan kan? Hee.


29 January
Ahmad Zamir bin Ahmad Zamri.
Mamat ni kan, err err, hensem kan kan kan? HAHA. Time sekolah rendah dulu tadak pula kita nak kawan date sembang mesej chat macam la ni kan kan kan? Elok elok lepaih kuaq dari taman uda baru ada akai nak kawan noh? HAHA.

30 January
Aifa binti Muhammad Radzi.
She's my love babe. Besties since standard one kan? Oke. I think i should throw away the question mark owh. Lalala. I miss so badly faa. Bila kita nak jumpak wakkkk? HAHA. :D


Nur Dhabitah Husna binti Sabri.
Roommate aku time form one and form two. Selalu kena buli ngan aku time form one dulu. HAHA. Dya oqang second yang tegoq aku dulu. Lalala. Aku sayang hang NANA. :P


Ahmad Faiz bin Rosli.


31 January
Muhammad Fikri bin Abdul Manaf.
Adek homeroom aku yang second tak guna. First tak guna Acap Polis. HAHA. Dya neyh pegang jawatan merangkap papa aku. Err err. Family tree. Nanti nanti la noh aku story?


Tu jea kot.


To suma Januarians especially yang tertera kat ataih neyh,

HAPPY BORNDAY
MAY GOD BLESS YOU
AND
WE WILL BE SUCCESS IN OUR LIVE.

Lots of love. (:

Psssttttttt. Sory aku cilok gamaq hampa. Hee.

Photobucket

8 comments:

applepounce said...

!!!!!!!!!!!!! suka2! rindu2! yg x suka;cilok gmbaq xpa, tp amek gmbaq yg org dok promote nasi goreng? goodness gracious! dan benar,hehe sejak drjah 1 kawan,dok sbelah hehe.mula xsuka,tp lepas tu TERkawan

Syahirah Berhan said...

yeahhhhh. awai awai dulu tengok muka jea, err err. HAHA. then gila rapat sampai tak bule nak berenggang. HAHA. kalo tak nak ambik pic yang muka berok tu then tak jadi sebab lapaq tengok aifa promote nasik terlioq. HAHA.

nabilahzainal said...

Huu. Jeles jeles. Bulan May nanti WAJIB buat aa. HAHA :)

Anonymous said...

ho6!!! caek!!! cilok gmbaq aq rpenyer.... pt0t pown kaw LIKE... dh laaa pic niey aq sengal..

Syahirah Berhan said...

@NABILAHZAINAL.

tamo ah. apa kes bulan May. HAHA. :P

Syahirah Berhan said...

@ANONYMOUS.

kau sape dowh? HAHA. biaq ah. sebok jea. :P

nabilahzainal said...

Oke fine. Tadak kes. Majok majok.

Syahirah Berhan said...

HAHA. Alaa laki aku meqajok la pulak. ish laa. kalo ada masa aku buat la makcik. :P