Saturday, January 8, 2011

Hohoi!

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hee. Adlina ngan Nabilah sebok jea dok suruh aku balik ni update blog. Nampak sangat peminat setia. BAHAHAHA. Ceit. Peqasan gila babeng. Biaq ah. Blog aku, hang dengki pa. Nak dengki p main jauh jauh. Bwex.

Dah nak dekat seminggu aku tak update blog kan kan kan? Aku balek penjara la bhaii. Ni pown aku outing jea neyh. Hee. Mama tak bagi aku sebot penjara sebab takot nanti masok penjara betoi tapi tapi tapi, err err, aku abaikan. BHAHAHAHA. Tataw nak bagi nama pa dah hat sedap sikit. Ada idea dak?

Nama sedap? Adaaaaaaaa. MARA Junior Science College Kubang Pasu. Gila sedap kan nama? Kalo ikot Falis, tadak Kubang Pasu dah aih. Mudpool Vase pulak. Hee. Macam macam nama kami bagi. Otak hebat noh? HAHA. La ni dah maju dah. HEP baru, ketua warden baru, ustaz and ustazah baru. Gila sempoi bhaii. Pasang astro kat bilik tv pulak kannnnn, lagi sempoi. Bule outing dwa hari seminggu, lagi gila staii bhaii. *excited terlebeyh*


Credit to Syafiqah Amani. *Tetiba jea. =.="

Oke lah. Aku dah tataw nak meqapu pa. Aku nak p Tesco neyh. Borong barang maktab. Segala mak nenek tadak time kat maktab hari tuh. Hat paling sadis, selipar pown tadak. Gila kesian. *tagih simpati Nab, hye selipar purple!* Selipar aku dwa pasang lesap. Tinggai kat maktab punya pasai. Hambik hang! Sekali dengan bekas mandi depa tibai. Sian kat aku. Nab lagi laa. Meja jepun dya lesap. BHAHAHA.

Nanti ah aku meqapu lain. Dok kata nak blah dari tadi tapi tak blah blah lagi pown kan? Gila bengong. Oke thanks byep! (:

PS: Tak sabaq tunggu nak sambot depa kat pondok pakguard Ahad neyh! :D


Photobucket

No comments: