Friday, January 28, 2011

28 January 2011. =.=

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Oke. Semalam Miza balek umah aku. Dya stay sini just for one night. Aku ajak dya stay sampai esok tapi ayah dya tak bagi. Sob sob. Sedeyh gila. Wuwuwuuuu. Pas tuh takpa la. Aku, mama plus si kenit tu p la hantaq dya kat Shahab pukoi 4 tadi. Tup tup tiket pukoi lima. So kami ronda la dulu kat mana mana kedai yang ada. Hee.

Dya naik bas MARA Liner. Bangga la pulak jadi anak MARA. HAHA. Cannot go nggoh. Dya dok seat soqang soqang. Bas tuh pompuan conquer. Laki ada la dalam dwa tiga oqang. Sempoi gila. Hohoi! :D

Mizatul Atikah berada dalam bulatan tu yea. (:


Danisya ni laa. Ntah hapa hapa. =.=


Melihat Kak Miza yang semakin jaoh. Wuwuwuuu. ):


Then Miza mesej. Dya say goodbye. Whoaaaa. Sadis sadis. Huhu. Balek umah aku shoot dengan si kenit neyh. Dya ni pown gila camera gak. Sapa ajaq aku pown tataw. Tobat turun kot belah abahngah ngan cik dya kan kan kan? HAHA.

Ready. Set. Go!

Take one.


Take two.


Take three.


Take four.


Take five.


Take six.


Take seven.


Take eight.


Take nine.

Take ten!


Camera murahan so sebab tu gamaq jadi lagu ni. Anyone, buy me a NIKON DSLR please?

Photobucket

No comments: