Sunday, December 26, 2010

Tring to Smile. (:


Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Alhamdulillah. I'm feeling better now. Still down down down but better la than aqi tuh. Aqi tuh macam mayat hidop jea. HAHA. Balik balik dari ambik result, terus lena. Maghrib baru makan. Before ambik result aku minum ayaq kosong jea. Tu pown segelas jea. HAHA. Macam bodo.


Second day. HAHA. Sepatotnya aqi neyh aqi bahagea, but hell yeah. Dak pown. Lalala. Ni pown sama jea. Aku tak makan plus minum pa langsong sampai la malam. Tu pown paksa diri jugak makan. Rasa macam nak muntah balek pown ada. Hat paling tragis, qeyau time dok makan. Sempoi gila. Sapa ajaq soh qeyau depan rezeki pown aku tataw la. HAHA.

Third day. Lalala. Getting better. But still tadak mood nak sembang ngan sapa. Oqang tanya aku jawab aa. Pala hotak dok kusut gila vavi lagi. Abang balek baru aa aku cakap banyak sikit. Ntah ah. Mulut neyh rasa berat semacam jea nak cakap. HAHA. Kalo Giant baca neyh, tobat dya gelak guling guling. Sejak bila aku jadi lagu ni pown aku tataw ah. HAHA.



To dya:) Awai noh bagi hadiah? Bagi sekali gus suma. Hadiah sebab dapat lapan, hadiah 24, hadiah New Year and mostly, hadiah birthday. Thanks a lot. (:


PS: Serius aku cakap, tolong doa bagi aku dapat pkp. Aku nak blah jaoh jaoh. (:


Photobucket

No comments: