Wednesday, December 1, 2010

Girls Out!

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Haaa. Story kali neyh pasai kuaq maqen pulak. Girls outing owh! Sebab tuh Aifa bule kuaq. Aifa kalo ada laki jea tobat tak bule attend, even reunion. Sangat sadis owhhhh. Tapi maqen, p jea nampak muka dya kat Secret Recipe tuu. Seyes bahagea aku abaq kat hang. HAHA. :D

12.30 pm, aku tunggu Farisha kat depan butik Benang Biru. Pasepa? Kalo dak dya soh p umah dya. Tapi disebabkan aku neyh lembab sangat, so dya soh la aku tugu kat situ. *dya paham sangat perangai aku yang selalu sampai lewat neyh* Rupanya Uncle Rusman nak belanja makan kan Restoren Tat Nasi Ayam. Makin nasik campoq. Olalala~ Uncle Rusman, Auntie Zura, Farisha, Atira, Arman ngan aku. Oke. Aku sesat. Lalala~

Then p Benang Biru sat. Farisha antaq baju nak outer baju kebaya dya. Aku jadi PA dya kotttt. Siap masok sampai dalam testing room tu lagi. HAHA. Tapa tapa. Farisha kan duda akuuu. Hee. Kan duda sayang kan kannn? I love you babeyhhhh. Muahhh! *mula dah gila*

Naik keta Estima hitam Uncle Rusman. Olalala~ Auntie Zura antaq. Anyway, thanks Uncle for the lunch and Auntie sebab antaq. Hee. Time ataih keta, aku dok layan cita Power Rangers Last Galaxy Malay version ngan Tira, ngan Arman. HAHA. Best kotttt. :D

Sampai sampai jea kat City Plaza, tuju McD dulu owh. Hee. Beli makanan kat Arman dulu. Pas tuh blah p Secret Recipe. Nampak jea muka Neinei, Aifa ngan Anum, tequih bahagia aku abaq kat hangggg. HAHA. Suka owh. Depa dok pilih kek. Punya la lama kami dok depan tuh, tup tup Neinei soqang jea yang beli. HAHA. Ntah pa paa.

Next stop, Pak Hainan! Owh yeahhh. HAHA. Depa makan. Farisha ajak aku makan, aku tamaw. Kenyang lagi owh. Dya tengah dalam mood nak makan. Tu yang paksa aku tuh. But still, aku tamaw. Kenyang lagi laa. Haishhh. Farisha tengok depa makan dengan penoh muka lapaq. Seyes aku macam tak caya jea tengok. Selalunya dya la hat paling malaih sekali nak makan. =.=


Uncle yang keja kat situ tolong amik. Olalala~ (:


Lepaih makan. Ronda ronda. Aifa hensem owhhh! Aku ingat lagi dulu aku selalu kata mka dya cam Shao Wei a.k.a Richie yang dalam cita The Magicians of Love tuhhhh. Pasepa? Time tuh rambot Aifa boycut. Time dya berpeloh, dya nampak sangat hawt owhhh! HAHA. Aku bukan lesbo okie dokie? Hye sayang!


Perbincangan. Hee. Aku ngan Farisha jadi tukang tengok jea. Hohoi! :D


Noorfarra Hanum binti Sobari. I love you darlinggggg.


Depa tak puaih ati sebab Neinei strike dwa kali. HAHA.


Aifa tinggi sangat, tu yang badan kena bengkok 90 darjah just sebab nak amik bola tuh. HAHA. Cannot go nggoh. (:


Anum wat muka frust bola masok longkang. HAHA. :D


Neinei wat bahagea bule dya strike banyak kali. Ish!


Neinei jadi coach kotttt. Tudien. Aifa angkat bola sama paras ngan pala Neinei. HAHA.


Go Anum go! Strike tataw? Ntah. Aku pown lupa dah la. =.=


Muka muka bahagea. Oh mannnn. I sayang you suma banyak banyak kotttt.


Dwa dwa buat comey bule. HAHA.


My buah jantong pengarang hati. I love ya!


Farisha dok gayot pown dan lagi posing. Soqang soqang muka tak bule blah. =.=


Depa segak. Aku jea bagi spoil gamaq. HAHA. Saja senyum senget. Ikot mentor math aku, Mohd Ammar Azali bin Ariffin. Owh yeahhh! Hidop Four Musketeersss! *tetiba jea*


Oh mannnn. Ahmad Faiz Rosli own this. (:


Muka beqok. HAHA. I like like likeeeee.


Awat muka depa tak bolat macam bola? *jeles jeles*


Hat kiqi gedik. Lalala~


Aifa gigih belajaq guna BlackBerry Farisha Amira Rusman. HAHA. Blurr kottt. Aku pown sama jea blurr time awai awai guna hat dya. =.=


Kenai dak ni sapa dya? =.=


Minah neyh direct tayang mata sebelah,


HAHA. Kat kedai gamaq pown bule jadi keja. Hebat dak kami? :D


Kat umah tok Farisha. (:


Nampak sangat aku pendek sampai dya kena tunduk. #_#


Kasot kami tambah tolak darab bahagi, nampak lebeyh kuqang sama jea kan kan kan? Ntah hapa hapa. =.="


Muka saya bolat macam bola bowling. =.=


Terserlah kegemokan. =.="


Perbezaan warna yang ketara. =.=


Grrr. Hat kanan tak pendek pown. Hat kiqi yang tinggi sangat. Suma salah hat kiqi. HAHA.


Tu anak Farisha okie dokie? HAHA.


Adek besaq pada kak. Olalala~



Photobucket
I love Farisha Amira Rusman!


Then kami balik umah Farisha. Pasepa aku tak balek umah aku seniqi? Errr. Umah aku tadak oqang la. Giant dah balik Port Dickson, abah p KL, mama p Serdang, abang ngan kak Baina p Langkawi, abang Din ngan kak plus Danisya and adek pulak meqayau kat Sungai Petani. Haishhh. Dah la battery fon nak abeh. Huhu.

Then kami sambong shoot kat umah Farisha. HAHA. Aku jadi photographer, dya jadi model. Macam besa laa. Tapi camera dya yang sponsor. HAHA. Nikon kottttt. I like like likeeee. Hee. Kami lapaq, order pizza. Elok lepas Farisha letak fon, kak aku sampai. Urghhhh. Sangatlah tak syiok. Haishhhh. Tadan nak makan pizza. Dah la tengah kempunan. Huh!

Balik umah gayot lama lama dengan sayang aku. Olalala~ Best owh. HAHA. Ceit. Meqela ngat aih. Dya kuaq gak aqi neyh. Tapi p ASRC. P usha amoi kot. Aku sepak dya laju laju kalo sunggoh. Grrr.

Mama: Kuaq p na tadi?
Aku: P City Plaza.
Mama: Ngan sapa?
Aku: Ngan Farisha pa suma la.
Kak: Ngan Farisha ka ngan Farez?
Aku: Farez kat Kelantan, pilot.
Kak: Ka dengan Farhan ka?
*dya sebot abeh nama abang abang Farisha*
Aku: Farhan kat KL.
Mama: Ngan Faiz paa.
Aku: Tadak ah. Faiz kuaq ngan kawan dya.
Abang Din: Kiqa jumpak gak aa.
Aku: Dak pown. Dya p tempat lain.
Kak: Ya la tuu.
Aku: Betoi laa. Dya p mandi kat ASRC.

Aku bangun, blah. Tutup kes!


30 November 2010 best! :D

No comments: