Friday, December 17, 2010

Dying of Boredom. =.=

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Err err err. Oke. Ari neyh sumpah bosan. HAHA. Aku tataw nak buat pa. Acely, banyak keja yang aku bule buat tapi aku la yang malas nak buat. HAHA. Ari neyh pagi pagi lagi dya dah call. Aaaa. Normal la tu kan? Hee. Aku tak angkat sebab dok lena sedap lagi. Then lepas aku jaga baru aku call dya balek. Kena bletiaq gak laa. HAHA. Suka dengaq dya bletiaq. (:

Tengah hari tadi aku makan nasik lauk sotong. Dah taw alergic tak bule makan tapi dok gagah badak p makan jugakkk. Abeh gatai badan. HAHA. Free jea aku kena 'padan muka' dengan sayangg aku owh. HAHA. Then p telan ubat, oke dah aa. Hee. Sayangg aku mak dya buat kenuqi kesyukuran, so dya busy la skit. Lepas tuh, dya pening. Dah taw sakit, gagah jugak. Last skaliiiiii, dya tak text aku sampai la. HAHA. Serius aku rindu gila babeng owh kat dya. Aku text, dya tak reply. Call tak angkat. Sadis. ):

Wait wait wait. Ada mesej masok. At last! Dya mesej pown. Hee. Extra bahagea neyh! Lalalala~

Oke oke. Kita tukaq tajok pulak la na na nahhh? Hee. Tadi kan kan kan, aku terbukak la satu post neyh. Cena nak hack facebook apa ntah. Memang staii ah. So bercita cita besaq la nak buat kan kan kan, tup tup tak jadi. Eh eh silap. Tak reti. HAHA. So aku pown tersangatlah menyesai sebab upgrade profile. Haishhh.

Dear Uncle Facebook, why can't we switch back to our old version profile huh? The new one is so like a ..... *some text missing*. Thank you. Huh!

Aku memang tadak keja lain ah. Tiap tiap aqi menatap benda alah ni jea keja aku. Bila aku nak insaf tataw? Result nak kuaq dah bule dok buat tataw lagi. Ayyoyo minachiiii. HAHA. Ayat cover jea tuu. Padahai ketaq tak maw maw. Hee.





Photobucket

No comments: