Friday, December 24, 2010

Dua dap dup dap. =.=

Asslammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Oke. Ehm. Hari neyh aku buat rekod. Bangun awai owh. Pukoi enam dah jaga. Without digerak oke? Slalunya pukoi dwa belas baru aku nak celik mata. HAHA. Lagi satu rekod, tak tidoq balik lepas semayang suboh owh. Bangga sattttt. HAHA.

Pukoi lapan aku iron baju. Baru nak tergedik gedik cari tudong skolah. Oke. Dah jumpak. So aku pown iron la. Lepas mandi dok siap siap baru teringat yang stokin hitam tak cari lagi. HAHA. Tak dapat dikesan owh. Sambil dok kelam kabut, dok mesej ngan Nab. Wahhhhh. Ketaq nak mampoih. Last skali aku cilok jea mana mana stokin itam yang aku nampak. Stokin lain lain, hambik hang! HAHAHA. :D

Aku pown berambos la p maktab dengan Abah, dengan Danisya. Kak nak kena p hospital, tu yang angkot Danisya skali tuh. Ikot hati aku, suma aku tamaw bawak. Hee. Melayan kerenah dya je la tadi. Sampai jea kat maktab, terus p asrama. Nak mbik timba. Tup tup, depa dah clear bilik. So barang suma dah lesap. HAHA. Lepas tuh naik surau pulak sebab nak ambik Al-Quran tafsir tuh, mama suruh. Jumpak Afiy ngan Jen. Depa buat sujud syukur kot. Depa LAPAN! Aku ketaq nak mati. Afiy kata "Rilex ah. Ramai lapan." Tangan aku dah beku dah time tuh.

Sekolah lain suma pakat naik pentas mbik result. Kami? HAHA. Sempoi gila. Dok kat luaq dewan, ambik ikot kelas. Lalala. Aku ketaq owh time nak p mbik. Nampak muka Dira bahagea jea. Bidi pa suma pown ada gak. Dapat dapat result, perghhhhhh. Tangan aku vibrate tak ilang ilang lagi owh. HAHA. Sekolah lain suma cegu penoh, sekolah kami cegu ada la jugak dwa tiga oqang. HAHAHA.




Tapi tapi tapi, dapat straight A's pown payah. Bila ada kawan kawan yang tak dapat, aku pown teqasa jugak. Sat g mula la depa nak kata macam macam. Aku, ehm. Ntah. HAHA. Aku call Ammar tadi. Ammar ada kat Johor. Dya dapat lapan. Hee. Maktab aku 70 oqang jea kot yang dapat straight A's. 25 maybe kena keluaq. Homaigod. Aku tamaw sapa sapa keluaq. Aku sayang Second Batch. ):

Tadi sampai umah pukoi 1 setengah lebeyh kot. Lepas semayang, aku terus lena. Leteyh yang amat. Apa yang aku buat pown aku tataw. Dok bergelak ngan Bidi plus Afiy tadi kot. HAHAHA. Psssttttt. Afiy bawak DSLR. Gila jeles! Hee. Before tidoq, aku silent kan fon. Saja. Pukoi 5 setengah baru aku bangun. Tengok fon, hope sangat ada mesej from dya. And yes, ada! Sumpah aku cakap aku happy gilaaaaa. Tapi tapi tapi, lepas aku baca mesej tuh, aku terus delete and then yeah, aku nangeh. HAHA. Macam hare jea qeyau. Rupanya, dya cuma salah sent mesej. (':

Aku qeyau and qeyau and qeyau lagi. HAHAHA. Serius macam bodo dok qeyau. Mata gila pedeyh. P basoh muka, takot mama peqasan. Sat g mampoih aku nak kena jawab. HAHA. Sampai sekarang, mata aku dok pedeyh lagi. Hee. Hati aku tobat ah tak tenang. Pala hotak serabut nak mati. Macam failed PMR jea. HAHA. Gila vavi nggoh. Ehm. *senyum paksa

TERIMA KASIH, GRACIAS, THANK YOU ...
@ Kepada parents aku yang tiap tiap minggu wajib p kat aku. Seminggu mama ngan abah tak p, demam la jawab dya. HAHA. Ceni ka budak asrama? Lalala.
@ To family sebab dok bagi support. Owh yeah!
@ semetinya cegu cegi yang penat lelah gigih gagah dok mengajaq. Dah la muka aku neyh muka wajib dalam kelas intervention Science ngan Sejarah. HAHAHA.
Last but not least,
@ kawan kawan yang always bagi semangat. Tambah tambah asramates. Aku sayang ampa suma weyh! Terima kaseh banyak sebab selalu ngajaq and sabaq ngan perangai aku yang ntah hapa hapa neyh. (:

Tak dilupakan juga,

Terima kasih Ya Allah. Bersyukur kepada Yang Maha Esa. (:

Kepada mentor mentor aku, thanks a lot sebab gigih ajaq aku.

BAHASA MALAYSIA = Zihah Nasir
BAHASA INGGERIS = Syahirah Berhan / Afiy Taufiq / Aliff Azzan
MATEMATIK MODEN = Azali Ariffin / Zihah Nasir / Afiy Taufiq / Ad Mahadi / Pun Badaruddin
SAINS TERAS = Afiq Taufiq
KEMAHIRAN HIDUP BERSEPADU = Zihah Nasir
PENDIDIKAN AGAMA ISLAM - Tadak
GEOGRAFI = Amin Shafiee
SEJARAH = Ziera Sabri

*mentor plus orang yang selalu aku mintak tunjuk ajaq


Kepada anda anda yang straight A's, congratulations babyyyyy.

Nabilah Zainal, Adlina Mahadi, Adam Mazlan, Afiy Taufiq, Mubin Azizan, Jen Fadzil, Syu Othman, Olie Razak, Dira Man, Tiqah Abu Bakar, Zarith Najiha, Zihah Nasir, Syira Zainal, Athirah Aminuddin, Mus Shaffee, Azali Ariffin, Mai Mustafa, Irma Kamaruddin, Acap Ramlan, Izz Yusuf, Nad Azlan, Qsha Arobi, Ziera Sabri, Syafiqah Amani, Adzrina Nadzir, Fitri Bukhori, Iman Ani, Amin Shafiee, Falis Ismail, Yana Rani, Iwan Azmi, Awie Che Mee, Uthi Aziz, Syifa Ayub, Acap Azhar, Aifa Radzi, Anum Sobari, Ady Abdul Rahman, Zamir Zamri, Ikram Amjad, Izzat Aiman, Nadiah Syamirah, Putri Serena, Aliff Sohaimi, Amirul Fairuz and so on. Aku tak ingat. Sory la noh kalo nama ampa tadak.

Kepada yang tak berjaya, SPM ada lagi. Prove it babe!


Loss of words. I only can say Alhamdulillah. (:

Photobucket

9 comments:

nabilahzainal said...

Makaseh ! HAHA. How your Darling ?

Syahirah Berhan said...

dya dapat 7. dok buat ayat pasrah gila vavi pa tataw.

nabilahzainal said...

HAHA. Apa yang B ? BI ?

sue. said...

waaaaa......bagus larh die...c0ngratulati0n adik...

Syahirah Berhan said...

NABILAH ZAINAL:) Absolutely yes.

KAK SUE:) thanks akak. (:

sue. said...

hey....adik pun c0mey 0wh....hee

Syahirah Berhan said...

KAK SUE:) nonsense ah. (:

nabilahzainal said...

How's Farisha ?

Syahirah Berhan said...

err err. don't know hat to say.