Wednesday, December 22, 2010

Cari Kuman Atas Bumbung. (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Oke. Dah dwa aqi aku tak post apa apa kan kan kan? Err err. Tataw nak post apa. Lalala. Tiba tiba jea teringat pasai naik atas bumbung maqen. Naik ngan Danisya aa. Ingat nak bawak backup photographer skali tapi dya ilang p main ngan kawan kawan dya. Beqok sunggoh. Giant pulak tadak. So gamaq aku langsong tadak. Oke. Aku muhong. Gamaq aku ada skeping. Lalala. (:

Tingkat atas umah aku tersangat lah, err, kurang bersih. *mengelak dari menggunakan perkataan kotoq* Hee. Pasepa? Oke. Bila isu neyh diproses balek dalam pala otak aku yang sememangnya kadang kadang tuh agak lambat pick-up, suma salah kontraktor tak guna tuh. Ada ka patot dya bawak laqi duit tapi tinggai projek yang separoh siap plus kereta sorong and pencedok pasir tuh. Yes babyyyy. Tersangatlah tak syiok. Macam nak sepak laju laju jea muka kontraktor tuh. Sengal.

Acely kan anak anak, aku naik atas bukan pa. Suma boss aku punya pasai aa neyh. Sapa? Err err. Nazirul Mubin la. CEO aku tuh. Silap silap aqi bulan kena potong gaji. Oh mannnnnnnn. Tamaw la tamaw la. HAHA. Oke oke. Back to the point. Dya soh aku rakam gamaq pemandangan hat indah indah. Aku tataw nak p caqi tang mana. Aku ingat nak p sungai tapi bila pikiaq dwa tiga juta kali, tak jadi ah. Seram la pulak. Hee. So aku pown ajak la Danisya naik atas. Nahhhhhhh. Pemandangan indah sunggoh aku bagi kat hang noh Mubin? HAHA. Ampon weyhhhhh.


She is my superbabyyyyyyyy. HAHA. Pssstttttt. Mubin! Spek neyh macam spek hat hang bawak time malam kita buat persembahan tu kan kan kannnnn? Alololo. Pink tuu. HAHAHA. :D


My currently the only one niece right now. InsyaAllah i will get a nephew pulak next month. Ikot due date, dekat dekat dengan my birthday kottttt. HAHA. (:


Time snap gamaq neyh, dya dah tadak mood nak jadi model. Dya dok sebok main kotoq. So di belasahnya camera aku. Toex sunggoh. "Mummy balon Sya sat g aa." Bule dok buat bahagea teqok main kotoq. Mampoih gak. Weyh Giant! Anak hang aa neyh. Hee.

Tuu jeaa kot. Dya dah mesej tuh. Lalala. Byep. (:

Photobucket

2 comments:

n4z1ruL said...

syahir kita bukan buat kerja amal kaa...so xdak gaji...hahahaha

Syahirah Berhan said...

HAHA. Oke oke. Aku lupa aku lupa. Lalala. :D