Monday, December 20, 2010

Camera-woman. (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Oke fine. Still tadak mood nak update blog pasai Graduation Day dengan Majlis Penutupan MIGTY. Lalalala. HAHA. Oke. Aqi neyh aku nak story mory something lorh. Apo apo? Mu nak taw dak? Oke. Chek taw mu excited sangat nak taw kan kan kannn? HAHAHA. Meh aku nak cita meh.

Adalah member aku soqang ni kan, dya suka gila bab bab gadgets tutorials whatsoever suma neyh. Memang aku tabek spring aa kat dya neyh. Lappy lingkop sua jea kat dya, dya tolong repair. Ada problem jea mesti caqi dya. Aceyh. Tobat dya kembang bila baca menatang neyh. HAHAHA. Oke. Member yang aku maksudkan tuh semestinya lah Nazirul Mubin. Hee. Hye Mubin! :D

Long long time ago. *aiceyh* Aaaa. Baru baru neyh, dya ada download Adobe After Effects. And start dari situ la tiba tiba jea ada idea wujud kat pala hotak dya tanpa diundang. Oke. Ulang suara. Tanpa diundang ye wahai kanak kanakkkk. Dya nak buat short films. So, dya pown telah menginvite aku untuk jadi assistant dya. Dengan segala hormatnya aku accept. HAHA. Dya ada wat satu blog untuk group kami yang dah diberi nama Database Video. Ada info pasai aku, Mubin dengan Mus kat situ. And yeahhhhhh. Serius aku abaq, aku gelak guling guling bila baca neyh:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sila gelak sila gelak. Oh mannnnnn. Info pasai aku neyh kata kata dusta belaka. Here we go againnnnnn HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Oke dah. Aku penat. Info pasai Mubin ngan Mus oke jea mai tang aku, err err. HAHAHAHAHAHAHAHA. Oke. Aku tak laqat gelak dah. HAHA. :D

Photobucket

No comments: