Sunday, December 5, 2010

Awayyyyyy. )':

Haishhhh. Sat g aku nak kena p Langkawi. Kena jadi maid my pregnant sis. Haishhhh. Aku takot tengok peqot kak aku tuh. Macam dah nak keluaq dah baby boy yang ada kat dalam tuh. Tak sabaq nak tengok Chelsea lawan Manchester United sembilan belas ari bulan ni kot. HAHA. Doa jangan buat dya nak beqanak ataih ferry dah la. Maw pengsan aku kat situ sat g. HAHA.

Anywayyyyy aku tataw la aku bule online ka dak kat sana. Memang la ada broadband, tapi ntah. Dah la dok sana sampai tengah bulan dwa belas. Reunion Second Batch tu pown aku tataw lagi p ka dak. Weyh. Kalo aku tak p, sory banyak banyak la noh. Tapi aku taw, ampa lagi suka ada la bila aku tadak. Kan kan kan? HAHA. Hmm. Dah la kat sana aku nak kena p amik darah. Macam la hospital kat sini tadak perkhidmatan tuh. Doa mintak bagi aku sehat sehat jea noh? (:

Last but not least,


goodbye Ahmad Faiz Rosli. Behave yourself taw taw taw? I love you padat padat la mangkok! Take care na na nahhhh? Jangan rindu i banyak banyak taw? *gedik ngat aih* Anywayyyy, tolong jaga Mr. Teddy. HAHA. Daa.

*Pssttttt. Gamaq lama. HAHA. Muka pait pown tak matured lagi. Olalala~


Photobucket

No comments: