Tuesday, December 14, 2010

Err. Result PMR, hello?

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:


Err err err. Hari neyh bopa aqi bulan tataw? Oke. Aku ingat dah. Aqi neyh 14 ari bulan. Err err err. Aku cuak bhaii. Kerajaan dah percepatkan pengeluaran result PMR. Awat depa percepat tataw? Ish! Tak puaih ati nggoh. Oke. Sebenaqnya aku tadak la tak puaih ati sangat sebab lagi cepat taw lagi baguih. Kurang la skit beban hat dok ada dalam pala hotak aku neyh. Toksah dok pikiaq dah kan? Oh mannnnnnnn.



Err err err. Acely aku tak kesah sangat kalo tak dapat straight A's. *caya dak?* Well, at least tu bukannya benda hat paling menakutkan. Benda hat paling menakutkan for budak MRSM mesti ahh takot kena tendang maktab. Malu bhaiiiiii. Syarat nk dok situ at least enam A. Math ngan Science wajib owh. Hat tuh kalo tak A memang sah sah sah dah kena tendang maktab. Homaigoddddd. Malu bhaiiiii!




Bismillahirrahmanirrahim. Ya Allah ya tuhanku, kurniakanlah 8A kepada kami semua ya Allah. Sesungguhnya Engkau-lah Yang Maha Berkuasa. Amin amin ya rabbal alamin. (:

So,

23rd of December 2010, i'm waiting for you!
*It just less than a week. Homaigod. =/

Photobucket

2 comments:

n4z1ruL said...

buat bodo jaaa.....

Syahirah Berhan said...

ketaq bhaii. hg tapa la pandai.