Tuesday, November 9, 2010

Tingkatan L I M A bergraduasi. (:

Hey anda! Nanak story mory? Hee. Post kali neyh aku nak cita sikit sikut pasai Hari Graduasi Tingkatan lima ari tuh. Hee. Syiok kah? Gila syiokkkk! Online dari pagi sampai pukoi dwa lebeyh kat bilik guru. Cegu cegu tengok steady jeaaa last last kena semboq ngan Teacher Emma a.k.a Miss Fatimah Maneesa. Hee. Gila cuak bhaii! Tapi last last dya senyum jugokkkk. HAHA. Gomen teacher! Weeeee~

Tadi tuh intro jea taw! Tapi nak kata cam abstract pown bule gak. Tudien. Dah macam thesis la pulak dahhhh. HAHA. Cannot go nggoh! Pagi pagi tuu ...

"Perhatian kepada semua pelajar tingkatan tiga, kepada sesiapa yang bukan helpers, anda dibenarkan untuk berada di asrama."

Gilo! Abeh jea announcement tequih suma pakat soqak bersuka ria and aku tak terkecuali okeyh? Asa macam menang loteri pown ada gak. HAHA. Astagfirullahalazimmmm. Haram taw dak? Ish ish ishhhh. Tiba tiba ...

"Perhatian kepada semua pelajar tingkatan tiga, anda diminta untuk clear block sekarang juga!"

Gila spoil mood taw dakkk? Suma pakat dok iron baju. Naseb baek aku iron dah. HAHA. Aku tugu la miss doggy doggy aku neyh siap then angkot netbook tequih blah. Nak p online la kononnyaa. Pastuh nak lalu depan bilik guru plak tak bule, form five penoh nak mati bhaii. Then cegu Rosma plus Ustazah Fatimah panggey soh tolong p ambik vase depa. Kami pown tebalkan lah muka time lalu depan depa. Depa dok usha pelik bule. Koqek mata sekoq sekoq maw?!

Lepas tuh, Thirah panggey. Dya tunjuk Faizzy. Faizzy dok depan pintu bhaii. Aku lalu jea tequih nampak dya sengeyh. Aku tak sangka clear sampai teqa tuh sekali. Hee. Then Thirah la dok tolong aku ambik gamaq dyaaaa.



Ni laa gamaq dyaaaa! Dya ngantok, soh Amanie tolong p beli sweets. Sweets tadak, bagi kerepek tamaw. Juai mahai! Sekeh pala baqu taw!



Alamakkkkk! Kak che'ah peqasan la pulokkkk. HAHA. =p



Ni time baqu lepaih ajak Yob nak tangkap gamaq. Dya kata
"Japppp! Nak g makan duluuu."
So kami pown masok la toilet dan berphotoshoot duluuuu. HAHA. Bule nampak perbezaan wana kulit yang ketara d situ yeee. Haishhh. Bila aku nak puteh tataw? Tuu laa. Dulu mama dah kata, jangan dok main panaih. Ni dakkk! Ketegiaq jugak. Padan muka. Hitam sudah! HAHA. :D



Seeeeee! Nab dah snap gamaq bersama Yob ouh. Kak Shiema plus Baboooooooooon, don't jeles jeles taw. Depa bukannya ada papa pown. Ayyoooo! =.=



"Meh sini aku nak tengok. Macam gampang! Delete delete, tangkap lain."
Amoehhh! Banyak segak muka hang nak tangkap banyak banyak kali? Hang ingat kodak camera aku free ka weyhhhh? Aiceyh. Saja camera aku pakai kodak. HAHA. Time neyh dya masok nak ambik kad outing ouh. Aku cilok kad outing dya. Ada ka dya meqapu macam macam dalam kad outing dya tuh. Taw la BM dapat A pown! Gegeyh nggoh. Dah la aku tersasul p speaking ...
"Can i keep this thing?"
Naseb baek dya tak balas balek kat aku ...
"Ape tuu?"
Kalo dak memang dya nak mati ngan aku aa. Well, Mentor Math Mode vs. Mentor English neyh!



"Meh sini aku nak tengok!"
Aku jerit
"Toksah dok galak!"
Dya balas balek
"Meh la sini aku nak tengokkkk."
Sambil simpan camera dalam poket aku berkata
"Oke fine! Kali ni aku pulak macam gampang."
Si mata kecik niyh ketawa dengan bahageanyaaa! Haishhh. Anyway, thanks Nabil for this pic yang huduh nak mati niyh. HAHA. Bukan hang tak reti tangkap gamaq, aku yang huduh. Haishh. To my sayang, toksah dok gegeyh nak jeles bila tengok gamaq niyh okeyh? Niyhhh ..

Nama :) Ahmad Nur Faizzy bin Ahmad Sabri
Jawatan :) Senior kesayangan saia
Awek :) P.... F..... H..... binti A.... J.........

NO HEART HEART FEELINGS LA SAYANGGGG! I swear babe. You're the one.




Lepas Faizzy blah, kami sambong online ouh. Niyh, before kena serang ngan Teacher Emma. Weeee~ :D



Ahhhaaaaa! Time neyh after kena serang dah! HAHA. Dah kemas kemas nak balik dah time neyh tapi tuu laa, dan lagi posing kat depan cermin. Mampoih gak lagu neyh. =.=



Ni pulak time on-the-way balik. Yeahhh! Kembaq Najmi. Hebat kan kan kan? HAHA. Saya taw hebat. Hee. Apa? Nama dya? Ntah. Najmo kot. HAHA. Gila kejam. Suka suki suka hati aku jea bagi nama kat dya. Aku pown tataw la dya nama paa. Nak taw nama dya? Tanya la sniqi!
"Nama saya Maher Zain."
Seyes ouh dya jawab lagu niyh. Naseb baek kami tak tergelak guling guling kat depan tuh. HAHA!



Abeh sexy la tuhhh? HAHA. Tuu jea kot for kali neyh. Next time aku post pasai Majlis Penutupan MIGTY 2010 pulak na na nahhh? Tapi lambat sikit la kottt. Hee. Sila berkunjung lagi di lain hari ye anak anakkkkk. Tiket mahupun token sama sekali tidak diperlukan. (:

. T H E E N D .

No comments: