Wednesday, November 24, 2010

Selamat Hari Tua! (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hello hello hellooooooo! Oke oke. Skang neyh jam lappy pukoi 1:27 am. Jam henset? 1:26 am anddddd jam tangan 1:35 am. Oke. Agak jauh yaa perbezaan kat jam tangan tuh. Hohoi. Pasepa? Suma salah time kat maktab aa neyh. Banyak sangat jam sampai aku pown naik pening. Bayangkanlah dataran akademik, library, DM, surau, kelas, blok pentadbiran plus dewan besaq, suma ada jam and suma berlainan. Tak ka naya wahai budak budakkk? Ish ish ish. Agak bangang di situ ye wahai adek adek. Haishhh. Ampa nak taw dak? Aku dah lari topik neyh. HAHA.

Oriteeee. Tak kiqa aa la ni pukoi bopa pown janji dah lepas pukoi 12 midnight kan kan kan? Kiqa nya skang neyh dah 24 November la kan kan kan? So, aqi ni ada oqang tu dah tua. Lalalala~ HAHA. Dah la tengah ambik SPM pas tuh esok pulak paper English, chantek aaa. I like like likeeeee. HAHA. Tu la hang! Sapa soh hang tak suka English. Kan dah jadi hadiah besday hang skang? Padan muka. Boo. :P

HAHA. K laa. Tamaw tuleyh banyak banyak. Macam la mangkok ayon neyh nak baca. Wat penat aku tuleyh jea. Kan saden kan kan? You need to pay me for this! Hee. Straight to the wish! Jum kita tengok gamaq dya yang aku cilok kat myspace jum. HAHA. Tudien. Berkurun tak bukak myspace. Baqu bukak taksat sebab nak caqi gamaq dya jea. Cannot go nggoh!

This is the B I R T H D A Y B O Y ! (:


The name given is Ahmad Nur Faizzy bin Ahmad Sabri.
24 November 1993 is his birthday and yeahhh it's todayyyy.
Goodluck SPM Candidates 2010.
Mara Junior Science College Kubang Pasu is his place.
Came from Ipoh, Perak, Malaysia, Bumi.
Favourite question; "Ape tu?"
*HAHA. Sila gelak sila gelak*

Wish for the birthday boy:)

"Hey hey hey Uncle K, or maybe mata kecik? Aaa. Saden pown oke gak. Ish. Banyak sunggoh gelaran aku bagi kat hang kan? HAHA. Tapa la noh. Bukan selalu. Lagipown kan taon ni taon last hang, so bule la aku hentam hang habis habisannnn. Hee. Oke. Straight to the main point. Skang hang dah tua. Sila berperangai lebeyh matang oke? Toksah dok wat perangai kelolo hang tuh, macam budak kecik. Aku tapa laa. Bwex. Goodluck SPM weyh. Hang kan pandai, mesti hang bule buat punyala. Esok English ouh. Subjek favourite aku tuu time birthday hang. Hang tak dapat A, siap laa. Aku cekik hang sampai mampoih. Hang kutuk sangat result Math aku kannnn? Hang tunggu hang tunggu. Tak lama dah aku nak balas dendam. MUAHAHAHA. *gelak jahat*"

Okie dokie. Tu jea la kot. Papai. (:

No comments: