Tuesday, November 9, 2010

Rehearsel Graduasi Tingkatan T I G A.

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh!

Hoi rakyat jelata sekalian, kali niyh post pasai rehearsel graduasi kami ari tuh pulak. Terang tang tang aku tuleyh kat post title tuh kalo hang tataw jugak, aku pown dah tataw nak kata pa laa. Suuuuuuuka hati hang la bhaii. Hee. (:


Hye budak budak. Ini ialah Miss Doggy Doggy a.k.a Cik Siti Nabilah binti Mohamad Zainal. Eh eh. Silap silap silap. Dah tak cik dah. Dah Puan dah pownnnn. She's fifteen and yes, she's married. Kan Nabil kan kan kan? HAHA.


Okeyh. Aku suuuuukkkaaaaa pic neyh. Double like ouh. Pasepa? Of course aa sebab ada muka aku kat situ walopown aku taw muka aku tak lawa cam muka ampa. HAHA. Buat lingkop gamaq jea. Hee. Aku pown tataw pa motif aku menonggek kat situ. Oqang lain bahagea jea berdiri. Sapa tepuk dada, dya rasa sakit. (:


Pic neyh pown aku suka jugakkkk. Yeah, aku mencapub soqang soqang kat belakang. Dok tugu laki aku mai teman tak mai mai lagi ni haaa. Sedeyh taw dakkk? HAHA. Saja wat teqok. Aku macam tak caya pown ada gak bila tengok pic neyh. Awat aku nampak ayu semacam tataw? =.="


"Perhatian kepada pelajar tingkatan empat yg menjumpai camera Olympus berwarna pink di dalam case berwarna pink, sila serahkan kepada Nabilah di bilik B008 sekarang juga. Terima kasih."
Disebabkan gamaq ni laa aku cuak nak mati caqi camera tak jumpak jumpakkkk. Pukoi lima lebeyh baru peqasan yang camera tadak. HAHA. Gila sengal. P caqi balik kat tempat neyh, Jen kata ada kak f4 ambik. Kami wat announcement sampai 3 kali dya tak mai mai bagi jugak! Tensyen nggoh! Wait wait wait. Awat guna nama Nabilah? Sebab dya yg wat announcement. Dah la wana pink! Lalala~ *muka innocent*
"P la caqi! Ingat anak raja ka depa nak tolong mai hantaq??"
Free jea aku kena semboq ngan pan. Huuu. Dah la battery kong, malam tu nak gunaaa. Haish. Kami p pusing row f4 dwa round tapi soqang pown tataw pa pasai camera tuh. Last last ada kak f4 wat announcement pasai camera tuh. Aku ngan Nab celapak laqi tuqun tup tup NQ dengan bangganya keluaq daqi bilik announcement sambil tayang camera pink aku tuh. Thank GOD!


"Tuuuu chak!"
Terima kasih kepada Nur Naquisha binti Mohd. Arobi sebab telah memenohkan memory card camera Olympus silver metalic dya tuh dengan gamaq niyh. Hohoi! :D


Agak cheqing d situ sebab aku tak peqasan yg lengan jubah aku terlipat. Hee. Malu malu malu. *blushing* Jubah tuh besaq nak mati bhaiiiiiii. Gila tak syiok. =.=


"I wonder where is the 'A'? "
Gamaq ni membuktikan betapa SAYANGNYA kami kat pengetua. Hee. Jangan salah paham na na nah? Bukan Bonda tapi tapi tapi Ayahanda San. Ayahanda San! I miss youuuuu! Mana aci time graduate f5 Ayahanda San mai. *muka tak puaih ati*


Acely kan kan kan, kami ada photoshoot kat pavillion. Hee. Pavillion dalam malay apa jadah eh? Astaka kan? Ya la tuh kottt. Lepas posing depan camera NIKON abang photographer tuh, kami posing pulak depan camera cik Anis Ameera neyh. Hee. Hye Anis!


And again, muka saya manis kan kan kan? HAHA. Gilo peqasan. Alaa. Bukan selaluuuu. Nak peqasan kat blog sniqi jugokkkk. Bukannya aku p menempek kat blog ampa pown kan kan kan? Hee. Sapa peqasan ada abang hensem kat belakang tuh? Eh ehhh. Dya pakai baju pengantin dya laaa. I loikeeeeee. (:


Lepas tuh kami line up nak masok dewan. Aku kena jalan ngan Zarith Najiha ouh. Kononnya dok line depan aa. Tapi line depan belah kiri, apa jadahnya! Nak wat cena, mama soh belajaq rajen rajen tamaw. Dok sebok menghadap facebook dengan blog jea. Last last kena graduate kelas dua ataih jea. Huhuhu. Sadis neyhhh. Pinjam tisu sat! Hee. Yang tu jea kottt. Nanti aku post lagi pasai menda menda kat maktub nuuu. Daa. (:

No comments: