Monday, November 22, 2010

Meqapu. =.=

Assalammualaikum. (:

And hey. Haishhh. Acely kan kan kan, aku tengah boring neyh. Tataw nak wat pa. Online fb? Dahhhhh. Tengah online la neyh. HAHA. Aku nak cita pa ek? Ntah. Hadoii. Masalah negara sunggoh la!

Eh ehhh! Aku baru teringat! Novel yang aku dok caqi selama beqapa bulan ntah akhirnya dah ada dalam genggamannnnn! Wahhhh! Terima kaseh kepada Giant sebab mengsponserkan novel tersebut. Aaaa. Novel apa jadahkah?
The Saga of Darren Shan: Vampires Rites.

Hee Acely tu buku 4, 5 ngan 6. Yang 1, 2 ngan 3 pulak buku

The Saga of Darren Shan: Cirque du Freak the Vampire's Assistant.

Waaaa. Best owhhhh. I like like likeeeee. Aku punya la gigih caqi benda alah ni taw dakkkkkk? Popular Pacific, Popular City Plaza, Popular Tesco Mergong and last sekali Popular Tesco Sungai Petani yang baru tuh baru aku jumpakkkk. Wuuuu. Dah la jumpak kat situ, ada sebijik jea pulak tuh! Haqu nggoh! Tu yang pujok Giant soh beli gak tuh. Balik balik, kena maqah ngan mama. HAHA. Peqabeh duet. Lalalala. Buku first, aku cilok yang Fatini Adlina punya! :D

Cita neyh sebenaqnya kan wahai budak budakkkkk, dah kuaq movie dah pown. Berapa kurun dah ntah. Tapi aku saja, ketinggalan zaman baqu nak baca buku. Wohoooo! HAHA. Biaq la aku nak wat peqak pown. Aku tak kacaw duet mpa pown kan kan kan? Aku kacaw duet Giant jea kan kan kan? Hee.

*Hye Giant!

I do love Darren Shan but i love Percy Jackson more!

No comments: