Tuesday, November 23, 2010

Matahari? =.="

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Hoi ya hoiiii.
Topic of the minutes; Matahari?
What the heck? Apa pulak kena ngena giant spotlight neyh ngan hidop aku? Weyh mangkok! Mesti laa ada. Tadak matahari, macam mana aku nak kenai siang ngan malam? Walaupown aku taw bagi aku tadak bezanya sebab aku keja buat taik mata jea. Hohoi. Tadak matahari, tadak la tenaga solar kita. Ish ish ishhhh. Besaqnya kurniaan Tuhan taw dakkkkk? Tu pown ampa tak reti reti nak bersyukur lagi. ish! Tudien. Tadi Geografi, neyh Agama pulak dah. Better you finish this up, Nur Syahirah Berhan! :P

Okie dokie eenie meenie minee moo. Hee. Saja jea promote lagu Eenie Meenie sat. Hee. Oke oke. Cukup aku kata cukup! Matahari dalam english kita kata pa dya? Sun kan? Sun tuh dalam hidop aku pa dya? Kucing kannnnn? So, tuh la conclussion dya. Aiceyh. Science pulak dahhhhh. Haishhh. Masalah negara sunggah la budak soqang neyh. =.="

Acely, aku saja laa. Boring terpeqap dalam rumah tadak pa nak buat. *banyak keja tapi aku yang malaih nak wat* So, aku bawak la si Matahari ni, eh dak. Si Sun neyh kuaq umah sat. Besa laaa. Dya ni kan tak besa tengok dunia luaq yang penoh pancaroba tuu. Saja la nak bagi dya hirop udara segar yang penoh dengan asap moto plus keta tuh. Hee. Aku bawak dya p mana? Jeng jeng jengggggg. Dok lepak depan umah sahaja. Lalalala~ *muka innocent*


Ahhaaaaa! Tengok tengok tengok. Tali dya colourful kan kan kan? Pandai tuan dya pilih. Hohoi! Bukan aku la mangkok! Abang aku owh. Ish. Tali tuh sambong kat na tuh? Tangan aku la bhaii. Dya dok tengok keta lalu lalang dengan bahageanya time neyh. (:


Dya dok wat pa neyhhhh? Dya dok usha kucing lain main aci ligan. WohohooooQ Dya ni kan peqak sikit, mana penah bersosial ngan kucing lain. Alim ouh dya neyh. Sopan jea dyaaaa. HAHA.


Yang ni pulakkkk? Err. Aku tataw pa motif dya dok usha longkang tuh tak abeh abeh. Macam ada mamat hensem jea kan dalam longkang tuh. Ish. Naseb baek la menatang neyh tak terjun longkang, d buatnya dya p terjun, naya aku nak jawab kat tuan dya sat g. Dah la tuan dya baru bagi mandi tadi! Hee.


Jum masok umah jum. Nanti kita kuaq lain na na nahhh? :D

No comments: