Sunday, November 14, 2010

Makan Lagi? =.="

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh! (:

Haaa. Makan lagi dan lagi dan laaaaaaaagi. Weeeeeee~ Niyh semalam acely. Semalam tadan nak update, internet gelong tu yang update ari neyh. Ampon nohhh. Aiceyh. Bajet ada oqang baca blog aku. HAHA. Cannot go nggoh. :P


Lalala. P makan kat stadium jea pown. HAHA. Saja wat kecoh kecoh macam makan kat Hotel Hilton nuh. Ngeeee~ Merenk sebentar yea di siniiii. Aku makan kat kedai mana? Awat? Nak taw kaa? Haaa. Aku nak abaq kedai mana tapi tapi tapi malaih aa. Aku nak kutuk kedai dya neyh. HAHA.


Ahhhaaaa! Ampa suma nampak dak abang tuh? Bukan abang baju merah neyh. Abang niyh kalo ampa tak nampak saja aa. Aku bukak spek pown bule nampak g. HAHA. Haa. Abang tu laa, hat baju hitam tuu. Dya la yang ambik order kami. Tadan nak abeh, dya blah. Sungguh SOPAN abang itu kan kan kan? Bukan tu jea. Mintak Horlick ais dapat teh ais. Lagi dasyat!


Pinggan aku dah kosong dah pown. Nasik aku ngan abang aku sampai paling awai sekali. Hohoi! Pasepakah? Aku order nasik goreng daging black pepper, Giant pulak nasik goreng ayam black pepper. Sedap bhaiiiiii. Tapi kan kan kan, time kami dwa oqang dah sedap melantak kenyang dah, benda yang mama, adek ngan abah pesan TAK sampai sampai lagi. Abah agak hangat disitu yaa. Abang tu pown sampai naik cuak. HAHA.

*Agak bangga disini sebabbbbb first time aku sudah awai. Tepuk sikit tepuk sikitttt. (:


Ahhaaa! Nampak dak chicken chop tuhhh? Tuh chicken chop yang kedwa ya wahai anak anakkkk. Aku share ngan Giant. HAHA. Tapi aku melantak kentang goreng jeaaa. Wahahaha! Sedappppp.

*Tengah mesej ngan Uncle K time neyh. Weee~

Tu jea kot story mory fr todayyyy. Nanti nanti la aku story lain na na nahhhh? Otak blurr dah neyh, dah tadak story dah. Haishhhh.

Dear my hunny plus my buncit, kan baguih kalo ampa dok dekat dekat sini jea. Bule gak aku ajak ampa lepak lepak tepi sungai sambil telan burger pakDin. Haishhh. Rindu neyh. Gemuk pulak juai mahai. Tak syiokkkkk. ):

No comments: