Sunday, November 28, 2010

Luahan Hati Dari Seorang Rakan. )':

"Caet@KembongComot!

Skunk ni, kul 3 suku lebih, n aq still xley tdo,.. aq nk tdo awl, tp, x reti,... dsbbkan tdo lewat neyh, aq asyik tingat kt dya,....

'private message'

tp, criuz, aq tumpang hepy, klw kwn2 aq hepy,.. aq xnak kwn2 aq jdik cam aku, owg gila,... x btoi, blagak ok ja... tp, bong... aq asa laen dya xda bong... aq jdik x btoi..., aq x laqat nanges bong... ;-("

E N D O F M E S S A G E .

Hadoii. Aku pown tataw nak kata pa la weyhhh. Hang ingat aku suka ka dya wat centu? Hang ingat aku suka ka tengok dya ngan hang jadi ceni? Waaa! Setaon lebeyh aku jadi posmen tetap mpa, tup tup aku suka bila tengok mpa dwa oqang jadi ceni? Serius weyyyyy, sikit pown aku tak happy bila tengok dya wat hang ceni.

Weyyyyy. Aku mintak maap banyak banyak kat hang. Bila aku susah, hang tolong aku. Tapi skarang, aku tak bule nak tolong hang pown. Aku pown tataw pasepa ngan dya wey. Sikit pown aku tak sangka dya nak wat hang ceni. Dulu aku penah warning dya weyh. Sumpah weyyy aku penah warning dyaaa! Tapi, dya wat endah tak endah jea. Skarang, benda yang aku takot, dah jadi. ):

Dear my boyfie*tamaw ngaku suda. bwex.* ;

Sayangggg. Oqang nak mintak tolong nii. Sayang tolong la tengok tengok kan kawan sayang tuu. Qisaw la oqang tengok dya. Oqang nak tolong dya, tapi tak bule. Oqang dah try. Sayang tolong jaga dya na na nahhh? Sat g kalo oqang yang jaga, ada oqang jeles pulak. Hee. Oke oke. Serius serius. Sayang tolong jaga dya taw taw taw? Oqang takot dya wat benda hat bukan bukan jea. Hmm.

To 'dya' yang dimaksudkan dalam mesej tersebut;

Weyyyyy. Aku bukan nak jadi pelingkop umah tangga hang. Tapi serius weyyyy. Aku tak suka tengok hang wat ceni. Ish. Aku pown serba salah la nak cakap, nak tegoq. Bila aku kata sikit, hang kata aku masok blah dya. Haishhh. Serius weyyyy, aku sayang hang sangat sangat. Kalo dak aku tak baziaq ayaq mata aku kat hang la weyyyy. Hang ingat sikit? Wat basoh baju aku hat kat asrama tu pown bule taw! Hmm. Weyyyy. Aku tak suka hat dya jantan tuh. Sebab jantan tuu laa hidop hang celaqu nak mati. Tu pown hang still nak jugak kat jantan tuu. Apa yang lebeyhnya kat jantan tu pown aku tataw. Padahai, dya lagi baguih. Dah la hang dengan dya dah lama. Dulu, hang banyak baziaq ayaq mata sebab dya kan? Skang, dya pulak baziaq ayaq mata sebab hang. Kalo hang nak payback pown, dah dah laaa. Dah terbalas dah pown. Dya sayang hang weyyy. Napa hang wat dya ceni? ):

No comments: