Wednesday, November 10, 2010

Hye Cik Ira!


icon Pictures, Images and Photos

Haishhhhh! Wahai makcik pakcik sekalian, bopa kali chek nak kata, jangan panggey chek IRA bule dakkkkk? Tak laqat nak abaq dah. Huhhh. Pasepa tak bule? Tak syiok taw dak tak syiokkkk? Ayoyo amma, appa. Sekeh pala baru taw! 3 oqang SAHAJA yang panggey aku centu dalam dunia neyh, so toksah dok gedik gedik nak jadi ahli baru. Aku sepak laju laju maw?

Sapa dya yang panggey aku centu hah? =.="

"Ira! Tolong ambik penyapu sat kat belakang tuh!"
~ Jiran sebelah umah

"Woi Ira! Bila kita nak kuaq?"
~ Leea Basir

"Hai Cik Ira! Lama tak jumpak. Rinduuuuu."
~ Aifa Radzi


Haaaa! Nama sapa yang tadak dalam list, JANGAN dok mandai mandai nahhh? Ni dak! Dok tanya aku soklan pelik pelik.

"Kenapa panggeyh Syahir? Macam laki laa. Panggil la Ira. Lembut sikit."

Tudien. Tamaw aku. Sebab dengaq lembut tuu laa hat aku tamaw. Manusia terpilih jea bule panggey aku ceni. Haishh. Yang lain lain tuh, no argue babe! It's SYAHIR or maybe CHAEK but NEVER Ira please. Understand peeps?

T h a n k Y o u . (:

No comments: