Sunday, November 28, 2010

Groom's Place. Olalala~

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

And hello too. Acecece. Gedik nak berhello hello la pulak. HAHA. Story telling kali neyh of course la pasai kenuqi kat umah aku ari tu kan kan kannnn? Hee. Tema kita wana apa anak anakkkkk? Apa apa apa? Yeahhhh! Pandai pown anda. Hijau! Kenapa harus hijau? Semangat Kedah. Olalala~ :D

Ramai owh tak bule mai, member member aku laa. Seyes sadis aku abaq kat hanggg. Wuuu. Maqah kah saya kerana anda anda anda suma tidak hadir? Owh tidakkkkk sama sekali. Mengapa ek? Saya berhati mulia lah awakkkk. Aiceyh. Tadak aih. Acely kan kan kannnnn, i'm too busy to get mad owh that time. Whyyyy? I had to manage the paper bags. Grr. Kuquih aku kalo lagu ni tiap tiap minggu. Naik tuqun naik tuqun tangga jea. Dah la kat ataih hangat! Macam sauna jea aku dok kat ataih tuhhh.

Reasons from my dear friends:)

Farisha Rusman; Family problem. So she's still at KL yesterday.

Nabilah Zainal; Tadak sapa nak antaq mai daqi Perak nuh.

Syira Zainal; Tadak geng nak turun Kedah.

Nurul Nasir; Ada kenduri sedara kat Perak.

Diyani Halim; Kena p Perak.

Nad Azlan; P Penang.

Izz Yusuf; Nad tadak.

Adlina Mahadi; Kena p mana ntah.

Fatihah Haizan; Kena p KL.

Syu Othman; Ada hal.

Anum Sobari; Sepupu mai umah.

Effi Hafizzudin; Tadak sapa nak antaq.

Amirul Fairuz; Parents bawak jalan jalan kat KL.

Aliff Sohaimi; Ada kenuqi kat Gurun.

Afiq Taufiq; Ada kat Ipoh.

Okie dokie eenie meenie minee moo. Hat lain lain tuh, mana alasan anda huh?! Ni yang nak marah neyh. Bwex! :P

HAHA. Okie dokie. Kita story mory pasai wedding tu pulak la noh? Hee. Sapa yang mai? Owhhhh. Member member aku sangat sikit. Hitung punya hitung, still tak bule lawan geng Giant, ex-Teknik SP2. Sangat jeles disini tawwww. Sapa mai? Faiz Rosli, Azali Ariffin, Aifa Radzi, Alia Radzi, Aisyah Radzi, Leea Basir, Fahmi Jafri, Heyree Fadzil, Mira Zakaria and Mehah Sohaimi. Huuu. Sadis tak sadis takkkk? Anyway, sayang mpa sebab mai. Love ya! (:


Ini Ahmad Faiz Rosli. Yeaaa. Dya datang sangat awal. Before pengantin sampai. Alasan? Lapaq tak makan lagi daqi pagi. Gegeyh. Dya p ambik Ammar Azali pulak lepas tuh. Sunggoh gigih lelaki ini kan kan kannnn? HAHA. Aku kena bletiaq ngan depa owh sebab abaq jalan macam keling. Dok tengah tengah sembang, Ammar makin lama makin jaoh. Aku qasa macam nak sepak dya laju laju pown ada gak. Babe, oqang dah cakap kan qendang danging oqang buat sedap. Tu pown tamaw caya lagi? Kan dah rasa sendiri. HAHA.

Tengah tengah melayan depa and kelam kabut, Aifa and the adeks pulak mai. Sekali dengan Leea. Hohoi! Bahagea aku tengok muka depa. Alia hat awai tu kata tak bule mai pown tup tup muncul gak depan umah aku. Lalala~ Rindu Aifa owh. Besties since darjah satu tuuu. Kan Aichan kan kan kannn? (:

Elok pait balek, pengantin sampai. Time pengantin dok tengah makan, Aifa pa suma pown balik. Huhu. Byep sayangs. Jumpak lagi nanti. Hee. Pait ngan Ammar p Sentosa sat then p ronda kat City Plaza. Woaaaa! Aku kata nak ikot, depa balas balek, "tak bule, kenuqi!" Sangat sadis disitu yee. Wuuu!

Then Mehah call. Dya kata dya ada depan umah dok makan dengan Mira. Olalala~ Aku dok packing paper bag soqang soqang time tuh kat ataih. Naseb baek dah abeh dah. Kiqa last bag aa time dya call tuu. HAHA. Aku tuqun nampak depa dwa, agak cherish disitu. HAHA. Tengah boring owh.

Then kami p jalan jalan ronda taman. Auwww! I ronda pakai baju kurung la youuuu. Ingat senang aku nak ronda taman pakai baju kurung?! HAHA. Tengok sungai, grrr. Kotoq! Tersangatlah tak syiokkkk. Then nampak buaian tepi sungai tu, tingat kat Nab, Syira ngan Zihah time depa balek umah aku ari tuh. Kan baguih kalo depa ada. Mesti best. )':


Owhhhhh. Ni la keja ampa noh? Patot la kami tunggu kat umah sikit punya lama ampa tak sampai sampai. Ish. Sekeh gak sat g.


Chakkkkk! Kan dah sampai. Olalala~ Sampai sampai, tequih p meja makan. HAHA. Aaaa. Abang. I wonder where is your spek kesayangan? =.="


Alololo. Wat sweet bule. Oke oke. Pic neyh aku tangkap. Sat sat nak buat bangga teqok sat. HAHA. :D


Oh myyyyyy. Favourite owh! Loss of words. Tataw nak cakap pa tapi aku suka gila pic neyh. Abanggggg. Kak Bainaaaaa. Chek nanak upah! :P


Nasik depa wana ijaw kuning. Semangat Kedah lalala. Aku pown tataw pasepa. Ish. Sedap dak nasik tuh? =.=


Neyh, second favourite auwwww. Hee. Tengok! Dok makan pown dan lagi ngumpat oqang. Abang sapa tataw sampai mulut muncung abeh tuu. HAHA. :P


Tengok. Depa kepit dwa, tinggai aku soqang soqang. Sadis neyh sadis neyh. HAHA. Gegeyh. Umah aku depan simpang, so bule nampak ouh bumbong khemah tuh. Hang tak nampak hang rabunnnn. Lalala~ (:


Time depan sungai. Acely Mira dok wat malu malu meow pulak time neyh. Mehah la pujok dya. Gamaq aku na? Adaaaaaa. Tapi henset abang Mehah. Dya guna yang abang dya punya time tuh. Abang dya dah p Langkawi nuh. Mehaaaah! Nanak gamaq aku ngan Miraaaa. Cepat la cepat laaa! Aku qeyau neyh aku qeyau neyh.


Sweet kan gamaq neyh? HAHA. Mehah bagi terkeluaq tali henset aku owh. Tu yang aku paksa dya boh balek. Dah la abang Min dah kalot call dya ajak balik. Olalala~ (:


Favourite! Pasepa? Aku nampak kuquih. HAHA. Sapa snap gamaq neyh? Aaaa. Tadak sapa owh. Aku letak ataih jalan, set self-timer. HAHA. Pakcik makcik hat ada kat situ tengok pelik bule. Haishhh. Cik Nabil, I wish you were here. (':


Balek daqi shoot ngan depa, aku shoot soqang soqang pulak dalam bilik. HAHA. Sekali sekala sekilo wat syiok seniqi apa salahnya kan kan kannnn?


Hot mama, auwwww! Hee. Menunggu masa untuk beqanak. Owh yeahhh!


Aku dah cakap kat Giant, sila tengok camera. Tetapi, dya ketegiaqqqqqqqq. Dya p tengok video camera kak. Haaaa. Kan dah dapat gamaq ngangaaaa. Hambik muka hang! Muahahaha. *gelak jahat*


Anak tequna hensem sapu sampah. HAHA. Abangah. After this turn abangah pulak kan kan kan? Tapa bangah tapa, teh jadi flowergirl bergaji. HAHA. :D


Tak padan dengan tua. Haishhh. =.=


Pengantin lama pown nak jugakkkkk. Amik la amik laa. HAHA. :P


Jangan tanya pasepa baju aku lain. Kain aku ngan kain Kak Ti kotak kotak jugak owh. Kiqa aci la tuh. Bwex! :P


Acely, aku nak tangkap gamaq ngan abang sahaja. Pas tuh abang taqek kak Baina. Pas tuh mama masok. Then kak pown join jugak. Tugu bapak g, abang Din pown masok gak laa. Err. Tiba tiba abang Zamri terjun dok depan, Kak As pown terjun gak lepas abang Zamri. So, siapakah yang harus dipersalahkan sebab aku tak dapat gamaq ngan abang aku jea? Yeaaa. Jawapan dya Mohd Syazwan Berhan. Haishhh. =.=


Camera banyak owh. Tataw nak tengok mana. =.="


Terserlah kegemokan aku. =.="


The Giants. Lalala~ :D


Pengantin lama plus pengantin baru. Kak Na posing cuwn. Aiceyh. Suka suki suka hati aku jea potong nama dya.


Again, awat aku nampak gemok tataw? =.="


Blurr. Kalo dak mesti gamaq ni lawa. Haishhh. Cameraman yang tak reti tangkap gamaq, maki enset aku pulak. Waaa. Sepak laju laju baru taw!


Hang Tuah keqing, Tun Teja pejam mata. =.="


Pengantin kena wat keja after photoshoot. Tengok! Seluaq pown tak tukaq lagi. HAHA.


Giant yang senantiasa bajet hensem.


Giant tolak sampah sarapsssss. (:


Aku jeqit "Woi! Kaleh la belakang sat!" Tapi ni la hasil yang aku dapat. Depa paham ka dak apa yang aku cakap aku pown tataw. =.=


Ahmad Faiz Rosli likes this. (:


From KL and Serembannnn! Kak Ka's family tak mai. Tataw pasepa. Tapi tapi tapi Miza stay ngan depa sat. Miza SPM. HAHA. All the best Miza! (;


Ni from blah pengantin pompuan. Danisya kan hantu kek, pantang nampak kek mula la buat muka kesian dya tuu. "Mama. Adek nanak kek." Haaaaa. Selalunya centu laa ayat dya bagi. HAHA.


Yayaya. Ini Kak Baina, dya lah yang potong kek. Danisya tengok dengan penoh ketidaksabarannyaaa. Haishhh.


What's she doing? Oke babe. Don't get her wrong. She's not doing high-five. She's doing peace acely. HAHA. Centu la peace dya kalo ampa nak taw. Lalala~

Okie dokie. Sangatlah leteyh. Leteyh leteyh pown, pukoi empat baqu aku tidoq ouh. Pasepa? Ada laa. Sebok jea hang! HAHA. Pas tuh esok tuh mangkit lewat. Kena bletiaq dengan si dya. Hee.

Dya: Tidoq pukoi bopa semalam?
Aku: Hee. Pukoi empat.
Dya: Ha! Tidoq lewat lewat lagi.
Aku: Alaa. Bukannya selalu.
Dya: Bukan selalu apanya. Tiap tiap aqi!
Aku: Haa laa haa laa. Oqang tak buat dah.
Dya: Ha laa ha laa! Esok buat lagi. Pas tuh lusa pown buat lagi.
Aku: Oke okeeee. Malam ni oqang janji oqang tidoq awai.
Dya: Btoi?
Aku: Btoi laa.
Dya: Oke!

HAHA. Mangkit mangkit tidoq jea kena tadah telinga dengaq dya bletiaq. Tapi kan, tapa owh. Syiok dengaq dya bletiaq. Pasepa? Dya yang call. Lalala~ HAHA. Rindu owh. Hee. Stop it Nur Syahirah Berhan! Toksah dok buat gatai meqela tang sini! Sepak laju laju sat g kot. Ish.

Oke laa. Tu jea la kot fr this entry. Hee. See ya! (:

No comments: