Tuesday, November 9, 2010

Dan Cafe (:

D A N
C A F E
?

Apo jadah pulak dah yang aku dok meqapu neyh? Hadoii. Oke oke oke. Ceni cita dya, Long long time ago, there is a wait! Hang mengaqot pa weyh?? Meh sini sua pala hang, aku nak katok ngan lappy neyh! Haishhh.

Dakkk. Cita dya lagu nii. Tadi abah lapaqqqq. Tadak pa kat umah nak makan. Tugu bapak g, kuaq makan aa. Hee. Mama tanya nak p makan kat na. Aku diam jea, aku memang spesies tak memilih. Baguih dak mama ngan abah aku dapat anak lagu neyh? HAHA. Adek aku aa belagak sikit. Nak makan tempat elok elok. Sekeh pala baqu taw!

So adek aku pown dengan lajunya jawab nak p Dan Cafe. Aku wat pekak jea time tuh. Sebok dok layan fon. Helang dengan Meow mesej aku taksat. Beqok nggoh. Mesej pa tataw. Malaih nak layan. Lebeyh baek aku mesej laki aku. Lagi best! HAHA. Galok! =p


Seeeeeeee! Dah siap dahhh. Hee. Jum mama jum kita p melantak. Lapaq la pulok. Tadi time menghadap lappy tadak pulak lapaq. Gegeyh nggoh peqot aku ni. Dya siap dok nyanyi nyanyi lagu Cooler Than Me la pulak dah kat sini. Sabaq la sat peqot oii!

Tak sampai sepuloh minit pownnnn. HAHA. Kat jalan Putra jea pown. Dekat sangat. Hee. Aku order pa? Of course la Nasi Goreng Pattaya! No doubt babe. Acapan pown dah masak sangat dengan favourite aku hat satu neyh. Kan cit kan kan kan?



Cafe tuh baqu lepaih kena bah ouh. Tepi sungai la katakannnn. Mama kata aqi tuh time mama p, time sampai ayaq dok dalam sungai lagi. Tapi time nak balik, ayaq dah bawah lutut ouh. HAHA. Jenoh pakat laqi suma. Hee. Laju dak ayaq tu naik? Seb baek dya tak pakej skali dengan piranha. Kalo dak lagi haqu. =.=

Gilo! Nasik aku paling banyak bhaiiiiii! Mentang mentang la aku kuruih dwa kilo pada dya, dya suqoh aku makan banyak banyak pulak dahhhh. Kat family aku standard jea kuantiti nasik tuh, mai kat aku, grrr. Banyak ouh. Disebabkan aku neyh bukanlah spesies yg membuang makanan sbb takot sat g dya qeyau, aku pown makan p laa. Asa macam nak terkeluaq balik pown ada gak! Haishhh.

Time balik saja pusing pusing melihat keadaan Kota Metropolitan Aloq Bintang selepas dilanda banjir. Amacam? Warganegara yg ambil berat dak aku neyh? HAHA. Hiperbola teqok. Cannot go nggoh! Hee. Ada lagi la kesan kesan dya tuh. Bule nampak ataih jalan tuh. Ayaq sungai pown dok paras bahaya lagi. Aku tengok pown cuak gak. Hee. Dah dah dah. Jum balik umah jum? (:

. T H E E N D .

No comments: