Wednesday, November 17, 2010

Damn Tired. =.=

Tudien. Pagi pagi lagi abang abang aku dah mula guna Pentadbiran Tentera British. Gila tak syiokkkkkkk. Naseb baek aku kecik sikit pada depa kalo dak aku pulak jadi Pentadbiran Tentera Jepun. HAHA. Tudien. Aku meqepek sudah. Abaikan abaikan abaikan. =.=

8:01 pagi:) Owh yeah! Aku terjaga time neyh. Pasepa? Henset aku vibrate. Bergegaq pala hotak. HAHA. Mangkok ayon tuh antaq mesej. Hee. I like like likeeee. HAHA. Tapi still lagi dalam mood mamai, so abang aku dok geqak soh mangkit, aku still abaikan. Tapi fon masih d tangan! Hee.

11:10 pagi:) Baru aku terjaga dengan segaq nya! Pasepa? Giant mai pijak aku. Amoeh amoeh amoeh. Mentang mentang aku tidoq bawah, suka suki suka hati dya jea pijak aku. Pijak dya balik baru dya nak taw! Tapi tapi tapi, aku tamaw mangkit g time tuh. Dok mesej lagi. Hee. Then abang aku yang Syazwan tu pulak panggey. Aku wat derk jea. Mai dya panggey aku kali kedwa, aku mangkit tequih. Getaq bhaiiiiii. Hee. Operasi membersih rumah for my abang's wedding pown bermula.


Sian Sun kena tambat. Dya neyh pantang nampak pintu terbukak, mula la dya nak cabut keluaq. Dalam pala hotak dya, tu laa golden opportunity. Tu yang kena tambat kat kusyen tuh. Sory la noh. Try again later. (:


Yeahhhh. This is Syakir du Giant. Hee. Dya dok mengecat pown dan lagi posing. Agak bangang d situ ye wahai anak anakkkk. Taw dak aku wat pa? Aku jadi kuli dya tolong celup cat. Sangat baik kan akuuuu? HAHA. Cannot go nggoh!

Abang sapu sampah, aku mop lantai. Abang bancoh ayaq, aku kemaih dapoq. Abang basoh kipas meja, aku basoh kipas siling. Wahhhhhhhh. Pasangan duet yang hebat kan kan kan? Hee. Giant? Still kat luaq, mengecat! HAHA. I like like likeeeeee.


Break time! HAHA. Abang p beli McD, kami tukang melantak jeaaa. Double cheese burger soqang satu. Kentang goreng sampai bopa ntah. Berkelah la kami empat beqadek kat depan tv tuu. Layan cita pa? Discover Channel oo. HAHA. Sunggoh cannot go btoi!


Mama balik tetiba jeaaaa. Aku simpan la separuh burger aku nak bagi kat mama. Yang Giant dengan abang abeh dah, dah masok peqot dengan selamatnya! Tinggai hat aku dengan hat adek je la. Then, Giant nak mbik hat aku. Aku kata nak simpan kat mama, dya tokak gak sekali. Lepas tuh, dya aim kat burger adek pulak. Agak jahanam abang aku itu yaaa.

Adek p suap burger kat mama kat luaq. Mama tak masok umah g time tuh. Giant nampak adegan adegan tuh. Tunggu bapak g, dya tequih taqek tangan kiqi aku. Tangan kanan aku dok pegang burger. Dya nanak burger aku bhaii. Grr. Sangat sangat tak syiokkkkk. Aku menjeqit jeqit time tuh! Lengan aku saket taw dakkkkkkk? Aku jeqit panggey mama baru dya lepaih. HAHA. Dya tak dapat ouh burger aku. Padan muka! Boo.

*Hye Giant!


Gamaq neyh tadak motif pa pa pown. Sja jea tangkap time on-the-way p beli cat. Giant kata,
"Hang bajet Nikon pa weyyyy?"
Aku pown balas la balek,
"Dah tadak Nikon, bajet ada dah laaa! Bwex!"


Yeahhhh! Abang abang ku menyambong cat dan aku hanya menjadi tukang tengok. Bilik belakang aku dah tataw nak kemas pa, so aku abaikan. HAHA. Aku lap cermin bilik belakang hat tak pernah terlap tuh, tup tup berkilat weyhhhhh! Aku wat peqak ouh time tuh. HAHA. ((:


Neyh after maghrib ye wahai anak anakkkkkk. Dya sambong cat pintu pulak. Abang p mana? Abang tidoq sedap jea kat ataih. Dya set alarm tapi fon tinggai bawah. Sunggoh cerdik abang ku itu kan? Hadoii. Bopa kali alarm bunyi plus 2 mesej, 1 missed call. (:


End of the day, Sun berposing bersama cat dinding. This is our Duta of the Year. HAHA. Aku muhong aku muhong, toksah caya. Hee. Comey dak Sun neyh? I like like likeeee. Hohoi!


*Pssttttt! Mama masak rendang ayam plus daging masak merah! (:

No comments: