Friday, November 26, 2010

Bride's Place. (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:

Okie dokie. Ni nak bagi bedtime story mory telling melling time kat umah pengantin pompuan pulak. Aaaa. Kak ipaq aku ka? Perhaps. HAHA. Banyak la aku punya perhaps. Tadak prhaps perhaps dah aih! Memang kompem hundred percents, sah sah sah terang tang tang tang dya Siti Shabarina binti Hanafi dah jadi kak ipaq aku. Lalala~ Umah dya kat Kampung Bukit Berangan. Bak kata kak, "Baguih aa. Soqang menanti, sogang g berangan." HAHA. *aku dok Taman Sri Menanti* (:


Mama segakkkkk. Awwww. Tuh Quran tuh. Mama pesan, "Quran jangan dok wat hantaran saja tapi tak baca." Abang balas balik, "Nanti kami khatam aih Quran!" HAHA.


Oke. Yang kemeja stripey mipey tuu cousin aku okie dokie? Hee. Ish. Lekat jugak muka Giant kat belakang nuu. Haishh. Sebok je la hang neyh Giant!


Oke. Nampak sangat muka tak puaih ati. Pasepa? Selendang aku qeja terlondeh. Adila mai tolong pobaik sat. Ish. Selalu dok pakai tak penah terlondeh pown, kali ni dya dok wat pasai pa tataw. Banyak kali taw dak benda alah ni terlondeh. Seb bek aku tak qeyau kat situ. Time singgah Tesco, tadak pulak dya terlondeh. Angin nggoh!


Pengantin laki baqu nak bukak spek. Teqok nggoh perangai. HAHA. Ada makcik hat dok tangkap gamaq kat sebelah aku kata, "Haaa. Ingatkan dah tamaw bukak dah spek tuu." HAHA. Sila gelak sila gelak. :D


Pengantin laki dok kalot caqi tisu time neyh. HAHA. Pengapit tadak tisu. Lalala~ Dah la tengah berpeluh. Aku jadi tukang gelak jea time dok pegang video cam tuh. Wahahaha.


Pengantin laki nampak cam kambing. =.="


Try tengok pinggan pengantin. Depa makan nasik kosong jea kotttttt. HAHA. Aku jadi tukang gelak jea. Lalala~


Makan kak Baina, makannnnn. Freeze lama lama noh? Sampai ketaq tangan abang. HAHA.


Try tengok muka abang time neyh. Honestly, time kami lima beqadek bahagea plus ngan Abangah iaitu cousin tersayang tengok balek gamaq neyh, suma pakat gelak guling guling. Tuan punya badan tak terkecuali yaaaa. :D


Ek elehhhhh. Time makan pown dan lagi ngumpat oqang. Awat weyyy? Tak puaih ati ka makan nasik kosong? HAHA. :P


Hee. Abangah pown nak famous amus gakkk. Tengok tengok tengokkkk!


Lalala~ Apek photographer neyh tolong pebetoi kain kak Baina ouh. HAHA.


Alololo. I like like likeeeee. (:


Ni pown i like gak. HAHA. Pssstttt! Pengantin laki keqas macam kayu. Wuuuu.


Mama, pengantin laki, pengantin pompuan anddddd kak As! :D


Kami suma tengok mana tuu? Ntah laa. Aku pown dah lupa. HAHA.


See see seeeeeee! Suma meqah! Aku cabut keluaq time neyh. Tamaw tangkap gamaq. Boo boo. Hee. Merenk sebentar. (:


Ahhaaaa! Abangah, sila ambik berkat bangah! Ambik jangan tak ambik. Lepas neyh turn bangah pulak laa. Haa. Tataw laa. Get ready get ready. HAHA. :P


Aku cuak bila ikot belakang tiga bijik lori neyh. Oke. Acelly, empat. Tapi satu g kat depan. Weyh weyh weyhhh! Tengok la awan nuu. Awan segak kan kan kan? Subhanallah. (:


Giant bajet hawt time do bawak keta. Mangkok nggoh!


Oke. Gamaq ni aku snap sebab aku boring nak mati. Aku tataw nak wat pa la bhaii time on-the-way balik neyh. Tu yang peqasan soqang soqang tuu. Tu pown, ada gak yang menempek. HAHA. (:


Oke la. Tu jea kot. See ya!


Syazwan & Baina
20 November 2010.

No comments: