Saturday, November 20, 2010

Akad Nikah Ohhhh Akad Nikah. (:

Assalammualaikum warrahmatullahi wabarakatuh. (:


Haishhhh. Mpa nak taw something dak? Kemaren aku p akad nikah oooo. Sapa kawen? Aku la kawen. HAHA. Tudien. Aku muhonk aku muhonk. Toksah caya toksah caya. Hee. Sapa caya taksat? Meh sua pala meh aku nak katok guna mouse neyh. Hohoi. *merenk seketika*

Actually kan kan kan, aku kan kan kan, still tak caya aa yang mangkok ayon tuh dah jadi laki oqang. Dya jadi lagu ni taw dak dalam pala hotak aku:
"Ish! Biaq betoi abang aku dah jadi laki oqang?!"
Seyes weyhhhh. Aku susah gila nak caya. Pasepa? Ada laa. Hee. Ampa toksah nyebok. Bwex. :P *maseh dalam mood merenk ye anak anakkkkk*


Ni la wajah pengantin kita. Hensem dak hensem dakkkk? Aku taw hensem. HAHA. Dya dok tengah ketaq lutut tuuuu. Sila gelak ye wahai budak budak. (:


Okie dokie. Ni family aku before rombongan kami gerak p masjid kat Kota Kuala Muda nuu. Hee. Giant mana? Dya yang snap gamaq neyh. So aku pulak mana? Aku ehhh? Ada dalam bilik. Dok belit selendang tak sudah sudah lagi. HAHA.


Mohd. Syazwan bin Berhan. Owh yeahhhh! Pengantin of the Dayyyyy. Pheeewiiittttt! Ceit. Aku wat gila meqoyan pa tataw kat sini. Haishhhh. =.="


Time neyh dah kat masjid dah. Hee. Takot aku tengok peqot kak aku. Macam dah nak beqanak jea aku tengok. Danisya dah kena biasakan diri panggey 'Along'. No 'adek' dak na na nahhhh? Bwex! :P


Itu cincin ye wahai anak anakkkkk. Tangan sapa tuh? Tangan mama la weyh. Hohoi!


Yayaya. Para pengantin dan tok kadi serba putih ouh.. Sila kagum ya wahai anak anak sekalian. Hee. Baju abang simple gilo. Bila usha betoi betoi, macam baju adek homeroom kesayangan aku owh. Hee.

*Hye adek! (:


Pengantin tengah baca rukun nikah owh. Ampa taw dak? Aku tataw. Hee.


Giant owh Giant. Dya la yang merakam detik detik bersejarah abang aku. Hee. Then dya soh aku pulak pegang video cam tuh. Agak bangang ya di situ sebab aku neyh jenis tangan vibrate. Gila tak syiokkkkk.


Seyes aku nak tergelak dengaq soqa abang aku time neyh. Ketaq tak bule cover langsong! Naseb baek aku tak gelak guling guling tang situ. HAHA.


Yayayaaaa! Mission accomplished! Dah di aminkan dahhh. (:


Baca doa baca doa. Aku khusyuk rakam sampai tak sedaq depa dok baca doa. Doa nak dekat abeh dah baru aku angkat tangan. Baguih dak aku? HAHA. :D


Muka depa nak sama kan? Tapi jangan salah paham pulak. Hat pakai kemeja neyh bukannya abang aku pown, abang sepupu jea. Tapi dah macam abang aku jugak. Kiqanya, dwa dwa abang aku la kan kan kan? Ish! Apa jadah yang aku meqepek neyh? Anyway, terserlah kebahageaan plus kelegaan lepas mission accomplished kat muka pengantin tu kan kan kan? Weeeee.


See see seeeeee! Serba putih kan kan kan? I like like likeeeee. Tapi tapi tapi, cepat kotoq. Ish! I'm talking crap again. Haishhh. Bule nampak muka mama di belakang para pengantin kan anak anakkkk?


Ahhaaaa! Dah sampai dah kat umah pengantin pompuannnn. Ish! Suka la aku tengok jari abang yang berinai tuh. Double like owhhhhh. (:


Tengok! Tequih isap rokok lepaih kuaq dari umah pengantin. Satu tabiat yang tak patot dicontohi wahai budak budak. Abangah posing pulak dah. HAHA. :D


Lekat jugak gamaq budak gemok ni kan kan kan? HAHA. Ish. Biaq laa. Ampa dengki pa tataw? Sepak laju laju maw? :P


Again, meet Syakir the Giant. HAHA.


Mereka tersusun mengikut ketinggian. HAHA.


Time on-the-way balikkkkkk. Giant wat hebat bule. Sepak laju laju sat g kottttt. Anyway, sunset segak kan kan kan? Subhanallah. (:


Kereta abah dihadapan. Acely, motif gamaq ni aku nak tangkap gamaq pelangi. Tapi bila masok komputer, tak nampak la pulak. =.="


.THE END.


Mohd. Syazwan bin Berhan
&
Siti Shabarina binti Hanafi

sudah selamat diijabkabulkan pada

19 November 2010.

Semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit segala!


*Abang! Jangan dok wat lupa double cheese burger dwa! :P

2 comments:

applepounce said...

diucapkan tahniah!! eiyy kakak dah nak ada smpai 2 anak x habaq!! wuaaah!

Syahirah Berhan said...

HAHA. dh tak tanyaaaa. lagipown baru coming soon. (: